Ga naar inhoud


Aanmelden openWebif lukt niet.


Wimo01

Aanbevolen berichten

Eindelijk terug in Spanje geraakt, was al 11 maand geleden.

Wil mijn zenderlijst updaten maar dan moet ik eerst via Webif alles verwijderen ( via fastscan heb ik anders dubbele lijsten).

Zo heb ik dat thuis in BE. en hier in ES.ook al gedaan.

Vrijdag wil in Webif gaan maar vroeg gebruikersnaam en psswrd. Heb dan authentificatie uitgeschakeld en geraakte ik dan in Webif.

Maar was al na middernacht en wilde dit dan zaterdag verder doen maar geraak niet meer in Webif. Krijg steeds

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

Heb hier verbinding via mobiel internet.(heb 4G) en via draagbare wifi-hotspot verbinding met mijn box.

Verbinding op de box is ok.

Iemand een idee waarom dit nu niet meer lukt?

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heren   en  Dames

Na 501 keren op enter te hebben gedrukt (gisteren 400 keer en nu 101)

Het is GELUKT. Weet ook  niet waarom dit zolang geduurd heeft.

Nieuwe zenderlijst inmiddels gedaan.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die enter toets doet het nog prima hoor.

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...