Ga naar inhoud


Welke poorten openzetten, om opnames buitenhuis te plannen?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Voor zowel de xp1000 als mijn vu, heb ik een ander poort + een ander wachtwoord ingesteld.

Die poorten opengezet, in de router, en ik kan programmas en andere zaken zien via dreammote lite.

Nu heb ik dat ook gedaan voor de solo, maar het werkt niet!

Binnenshuis geen enkel probleem, maar buitenshuis werkt het niet.

Alles in webif staat identiek zoals de duo en de xp1000. De duo heeft ook vti.

Moeten er bij de solo extra poorten worden opengezet?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je sowieso beter een VPN kan instellen in plaats van allerlei poorten open te zetten op je ontvangers.

Ik kan je met de solo helaas niet helpen.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de vu en xp1000 staat, staat er een nas die vpn aankan. Daar gebruik ik dit voor instellingen binnen oscam op afstand.

Helaas krijg ik geen vpn in werking via een windows machine. Je zou een vpn kunnen opzetten via een banana pi met veel toeters en bellen, maar mijn kennis in linux is te beperkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er niemand dit probleem? Ik heb me al rond gevraagd en suf gezocht, maar het wil maar niet lukken.

Is er iemand die dit doet met vti 9.0 en dat dit wel werkt? Indien je, moeten er nog andere poorten open buiten degene die je aangeeft in webif?

Ik zou bijna iets moeten hebben, om te zien welke poorten er aangesproken zijn tijdens het inloggen van webif.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...