Ga naar inhoud


Blokvorming/freeze bij start nieuwe opname


RaveMaus

Aanbevolen berichten


@RaveMaus

Ik had er ‘even’ geen rekening mee gehouden dat jij uit ons zuidelijke buurland afkomstig was.

Dan heb ik jou blij gemaakt met een dooie mus.😉

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sorry voor het late antwoord; vakantie is weer voorbij en meteen een drukke week...

 

@John van Dreumelgeen erg hoor, altijd handig om de systemen vanuit NL ook eens te leren kennen. 

 

@Tonskidutch Ik heb die er idd in geen jaren uit gehad. Toestel staat in een kastje. Als het echt moet, zal ik dat eens doen, maar er moet wat "afgebroken" worden vooraleer ik de behuizing eraf krijg.

 

Ben inmiddels wel terug naar VTI gegaan. Het probleem bleef precies hetzelfde onder OpenATV. Ik wist wel gelijk waarom ik vorig jaar VTI weer installeerde: stabiliteit van OpenATV is stukken minder dan VTI. Bovendien heb ik problemen met streamen naar Kodi. Dit werkt nagenoeg perfect als VTI draait.

 

De bron van het probleem hier zal sowieso toch richting die Movavi gaan, ttz de Mac versie.

Ik kreeg in de gaten dat er evengoed een Windows versie van is. Die installeerde ik op een Windows laptop. Een file die start met de bekende freezes is daar geen enkel probleem.

Ik zal het wellicht met de goede oude vertrouwde Wondershare moeten blijven doen vrees ik.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...