Ga naar inhoud


Eigen MP3 als ringtone


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een mp3'tje dat ik graag als ringtone op mijn iPhone wil zetten. Ik heb het eindeloos geprobeerd met manieren die ik op google heb gevonden maar tot nu toe zonder resultaat. Ik heb het bestand ingekort tot 30 seconden en omgezet naar AAC. Na het renamen van .m4a naar .m4r ziet Itunes het bestand niet meer.

Weet iemand een manier die wel werkt? Ik ben erg gehecht aan de ringtone, die overigens te horen was in de serie Swaenenburg.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jürgen, bedankt voor je reactie. Ik heb geprobeerd wat in de links stond maar dan vertaald naar W10. Het lukt niet, het gaat mis op het moment van renamen van .m4a naar .m4r. Blijkbaar kan dit op een Mac terwijl het bestand geopend is en krijg je een popup. Dit gebeurt in W10 niet.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dus ik begrijp dat je geen Mac of MacBook hebt waar in de beschrijving naar wordt verwezen.

Je kunt dat inderdaad niet 1:1 naar W10 vertalen.

Er zijn ook opties om dit zonder iTunes te gebruiken, hiervoorzijn apps van derden zoals o.á. Audiko.net.

 

Audiko.net is een online tool waarmee je eenvoudig je eigen ringtones kunt downloaden. Nadat je een eigen MP3- of AAC-bestand hebt geüpload knip je er zelf het beste fragment uit. Het . m4r-bestand dat je met Audiko hebt gemaakt stuur je naar de iPhone en je hebt een nieuwe ringtone.

 

In de onderstaande links wordt zo halverwege ook een optie besproken hoe je de ringtone zonder iTunes kunt aanmaken.

 

https://nl.joecomp.com/how-create-ringtone-from-any-track-iphone
 

https://www.iculture.nl/tips/ringtones-maken-itunes/
 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het op, iets wat ik zelden of nooit doe. Ik heb een poging gewaagd met iRingg, maar die doen niet wat ze beloven, nl 1 dag gebruiken. Op het moment supreme (push naar iPhone) zeggen ze dat de trial period voorbij is en moet je de full version kopen terwijl ik niet weet of het werkt.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook bijna eindeloos gezocht en gevonden.

je sluit je iphone aan via de kabel op de computer met itunes.

start itunes op, en kijk of je gsm erop komt.

sleep de m4r, naar itunes beltoon van de gsm, en dan zou die erop moeten staan.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens welke directory want bij mijn samsung moet dat blijkbaar in notificaties voor berichten tone en in ringtones voor je eigen ringtone.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 4-9-2021 om 08:19, greekfalcon zei:

Hallo, ik heb een mp3'tje dat ik graag als ringtone op mijn iPhone wil zetten. Ik heb het eindeloos geprobeerd met manieren die ik op google heb gevonden maar tot nu toe zonder resultaat. Ik heb het bestand ingekort tot 30 seconden en omgezet naar AAC. Na het renamen van .m4a naar .m4r ziet Itunes het bestand niet meer.

Weet iemand een manier die wel werkt? Ik ben erg gehecht aan de ringtone, die overigens te horen was in de serie Swaenenburg.

Als het nog niet gelukt is,gebruik deze bestandje,met deze kan je Mp3 omzetten naarMr4(ik werk altijd met deze progje werkt uitstekend) Succes

iRinger_4.2.0.0.zip

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...