Ga naar inhoud


Fund raising Jenni Baynton (voormalig Radio Waddenzee)


Eduard07

Aanbevolen berichten

Met enige verbazing las ik het volgende bericht:

 

https://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/4053-actie-voor-radioschip-jenni-baynton

 

Wat ik eruit begrijp, is dat de waterdichte schotten uit het schip zijn verwijderd om zo dienst te kunnen doen als discotheek.

Dat was natuurlijk niet voor niks. Het schip lag renteloos in de haven van Harlingen te roesten. Begrijpelijk dat er inkomsten moesten komen.

 

Nu moeten dus verwijderde tussenschotten weer terug om bijv. de Waddenzee weer op te kunnen on uit te zenden, zoals dat in het verleden meermalen door Radio Waddenzee is gedaan.

Ik vraag mij nu in alle eerlijkheid af, waarom die schotten überhaupt ooit zijn verwijderd als je weet dat het schip daarmee zee-onwaardig wordt en essentieel wordt beschadigd. 

Dan wogen toch die discotheek-verdiensten dus per saldo niet op tegen die schade?

 

Fundraising bij Radio Caroline twee weken terug had tot doel de Ross Revenge in goede staat van onderhoud te houden en Caroline in de lucht te houden.

Duidelijk dus gericht op de toekomst en noodzakelijk onderhoud.

 

Maar een zeewaardig radioschip van essentiële delen te ontmantelen voor korte-termijn winst en nu het publiek te vragen de schade aan het schip te helpen financieren, vind ik wel een ander verhaal.

 

Of zie ik dat nou verkeerd?  

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee.

Doet me alleen denken aan het onderwijs toen de naam Schoolleiding veranderd werd in Management Team.

Je wist meteen dat het vanaf dat moment fout zou gaan en dat ging het ook helemaal.

Ook een van de problemen met het OMT (Outbreak Management Team). Wat een debiele naam.

Had het gewoon  CIG (Corona Informatie Groep) genoemd of iets dergelijks. Die dikdoenerij ga je van kotsen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb jaren terug wel eens afgestemd op die zender toen ik door Friesland reed. Maar het signaal was veel te zwak om tot in Drenthe te kunnen luisteren.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...