Ga naar inhoud


Rotterdam valt Duiters aan.


D-box

Aanbevolen berichten

Ik snap het wel dat Feyenoord de Duitsers heeft aangevallen.

Rotterdam werd platgebombardeerd door de Duitsers met hun blitzkrieg en met hun Messerschmitts.

Uiteraard moeten we vergevensgezind zijn en geen haat hebben, maar begrijpen doe ik het wel.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


32 minuten geleden, D-box zei:

maar begrijpen doe ik het wel.

 

Nee ik begrijp het absoluut niet. 

Er is in onze samenleving geen plaats voor dit soort tuig en geteisem. 

We zijn nu 75 jaar aan de 2e wereld voorbij en het is nu welletjes. 

  • Bedankt 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Svetik

en als je oma en opa een bom van een Messerschmitt op hun dak hebben gehad dan?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voetbalfans kan je maar op 1 manier straffen volgens mij.

Helaas niet de meest sympathieke manier maar wel de meest effectieve is de club puntenvermindering in rekening brengen.

Straffen door een burgerrechter geven ze niet om dus lijkt mij de club aansprakelijk stellen de beste oplossing.

Ik denk dat het dan snel afgelopen is met aan voetbal gerelateerde rellen, opstootjes, vernielingen enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
13 minuten geleden, D-box zei:

en als je oma en opa een bom van een Messerschmitt op hun dak hebben gehad dan?

Dan moet je bij de opa en oma van die Duitsers zijn.

 

Voetbal onderwerpen op sat4all zijn altijd -1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...