Ga naar inhoud


VU+Duo4kse standby probleem openpli 8.1


Sattofiel

Aanbevolen berichten

Heb hier een aantal weken een duo4kse staan i.p.v. de ET8500, nu een paar keer gehad dat ik hem via de a.b. in standby zet, waarna hij niet meer uit standby wil komen. Is dan wel te benaderen via telnet, en met reboot herstart hij dan. Is niet wereldschokkend, maar als dit mijn vrouw overkomt is er een probleem. Komt dit iemand bekend voor?

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb ook een aantal weken deze ontvanger, de Vu+ Duo 4K SE (BT)

De ontvanger draait zonder problemen, is via de AB in en uit te schakelen.

Ik heb de laatste versie VTi draaien.

 

Gebruik je misschien HDMI CEC om andere ontvangers te schakelen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ontvanger wordt nogal warm, wanneer die in een kast staat, heb je voldoende ventilatie?

 

Je kan ook overwegen de software opnieuw te installeren, wie weet is er iets buggy?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg heet wordt ie hier niet, hij is nu 56 graden, moet toch kunnen, staat in een open meubel. Heb er nu de meest recente pli op staan, volgende update maar eens afwachten. Of toch een reinstall natuurlijk. Wat ik trouwens ook gek vind, als ik de bouquetten aanpas in dreamboxedit en naar de box schrijf, worden de wijzigingen niet bewaard bij een herstart.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...