Ga naar inhoud


Iedere uitgaande verbinding gaat direct naar mailbox bij BMW3 /Iphone12


pirrewit

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen tracht ik te bellen in de wagen BMW3 met bluetooth en telkens gaat het gesprek direct naar de mailbox.

Voorheen nooit problemen gehad.

Zoek ik naar de oorzaak in de wagen / bluetooth of op mijn iphone12?

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bedoel je binnenkomende gesprekken in de auto?

 

In dat geval zou ik naar een instelling of app in je telefoon zoeken die gebruik bij het rijden blokkeert.

 

In mijn BMW zit in het menu van de wagen in ieder geval geen instelling die binnenkomende gesprekken blokkeert

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik er van uit dat jij wel met duur speelgoed overweg kunt. Dus geef dan maar even de oplossing. Indien niet spaar mij dan niet ter zake doende kommentaar. Trouwens wat voor de ene duur is ,is voor een ander gewoon peanuts. Gelukkig behoor ik bij de ander.

Maar nu ter zake :het probleem was zo banaal als simpel . Het ontvangende toestel van mijn echtgenote , trouwens ook een Apple12 , was even volledig herstart en de sim niet terug geactiveerd en dus geen verbinding maar wel mailbox. Sim aan probleem opgelost.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat gebeurde dan alleen in de auto?

 

Bijzonder!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bestuurder van de auto telefoneert niet.Punt . Er is één uitzondering die in het geheugen van de wagen staat namelijk het nummer van echtgenote. Enkel dit nummer wordt wel eens gebruikt. Dus het probleem was steeds met hetzelfde nummer  namelijk nummer van echtgenote. Dus met een ander nummer van uit de wagen was er waarschijnlijk geen probleem maar dat doen we dus niet en kon ik dus niet weten .

Maar ik moet toegeven dat wij wel vreemde gebruikers zijn. Laten wij het hierbij maar bij houden.😉

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...