Ga naar inhoud


Hulp gevraagd muurbeugel T90


Ger59

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, Sprietje zei:

De knik in de pijp is 45 graden.

stahl-wandhalter-standfuss-fuer-wavefrontier-t90-hellgrau-60mm.jpg

Dit is mi niet vergelijkbaar met de kwaliteit die ik hier heb maar wel een soortgelijk idee en zal ook wel goed werken.

De kracht komt vooral op de bovenste bevestiging en daarom heb ik daar voor een plaat met 4 bouten gekozen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De plaat wat aan de muur komt onder en boven is 80x10 mm dik rvs en de schoren worden hoeklijn 30x30x3 of 4mm en de buis is 60x4 mm.

Als het klaar is zal ik wat foto's plaatsen.

In elk geval al iedereen bedankt voor het mee denken en aanreiken van tekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was ook mijn idee.

Zo heb ik mijn T-90 ook bevestigd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RicardoBelli zei:

Waardeloze  beugel  gebruik beter zoiets20210823_185017.thumb.jpg.69f11db2d1dddcfa5649053424e2776f.jpg

Die gebruik ik voor m'n windmeter.

Maar de draaibare schotel moet veel verder van de muur, anders kun je hooguit 20 graden draaien.

Maar mogelijk is dit voor een Wave afdoende, ook al heb ik de Visiosat Big bisat iets verder van de muur.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's prima als je ver boven de dakrand uitkomt, maar niet als je eronder zit. Of met 30 cm riet want daar wil je echt niet op 10 cm dwars doorheen.

Die rechter foto is trouwens fraai, maar geen idee wat ik daar zie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik dan toch wat anders ga verzinnen.

Met de door RicardoBelli getoonde beugel ga ik niet ver genoeg van de muur af komen om de schotel te draaien en kantelen denk ik.

Schotel komt tegen een blinde gevel boven een glasdak ,als ik dan tot boven het dak uit moet dan moet ik zeker nog 3 meter omhoog.

Zal van de week ff paar foto's maken zodat iedereen wat mee denkt zich een beeld kan maken van de situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Ger59, wanneer je zelf in staat bent een beugel te maken, zou ik niet het ontwerp van de muurbeugel van Wavefield namaken, maar zelf een stabiele stevige constructie ontwerpen die voor jouw toepassing passend is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...