Ga naar inhoud


Te koop: Irdeto1 kaart + Funcard


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Graag wil ik hier te koop aanbieden voor de liefhebbers of verzamelaars. Een Irdeto1 kaart Multichoice die gebruikt werd destijds voor de Nederlandse zenders op de schotel. En er is ook een programmeerbare Funcard bij uit 2002. Dit alles voor de prijs van €15 inclusief verzending wordt naar u  per post verstuurd in beschermende plastic in een gesloten omslag.

Wie geïnteresseerd is laat maar weten, waar dan ook binnen Europa maakt voor mij niet uit.

PS. Op de 2e foto heb ik het smartcardnummer afgedekt uit privacy voor de huidige destijdse abonnee.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kaartnummer is niet zomaar aan een abonnee te koppelen. Na 5 jaar moet een bedrijf die vernietigen… Kaart liep tot augustus 1997… Dus weinig risico voor de oude eigenaar….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar toch wil ik dit hier niet zo openbaar maken dit smartcardnummer. Verdere Interesse Mimisiku? Ik verstuur ook naar Nederland! 

Al denk ik toch voor zover ik me nog herinner dat tot augustus 2005 destijds de Irdeto1 kaart bruikbaar was voor de Nederlandse zenders. Maar past tegenwoordig ook in een ontvanger om beeld te geven op fta zenders omdat deze een smartcard eist...

Bedankt voor de reactie.

PS. Foto's zie posting hieronder ivm dubbele posting misschien door posten met smartphone.

Sorry voor het ongemak.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er hier al 3 liggen.. In 2005 werd Irdeto 2 geïntroduceerd….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Even terug een foto bijgevoegd zo zien jullie ook over welke smartcard ik het heb...

Nog steeds te koop! 

Kan eventueel gebruikt worden in een ontvanger die voor fta zenders een smartcard eist.

Timm1983

IMG_20220308_194207.jpg

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is mij geen Irdeto ontvanger bekend die bij FTA een kaart vereist... Dat geintje is door Seca3 (Mediaguard) geïntroduceerd. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Dat geintje is door Seca3 (Mediaguard) geïntroduceerd.

Ehh dat was al in de Seca1 tijd. Philips DSX6073

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Timm1983 vergeet te vertellen, dat je die kaart ook als ijskrabber kunt gebruiken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan maar proberen... Als er geen liefhebbers zijn dan hou ik het maar als souvenir...

Dus nog steeds te koop!

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mojo zei:

Ehh dat was al in de Seca1 tijd. Philips DSX6073

Klopt, dat was een fyptoutje… Nokia 9302 aka Strong 8000H…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen na het ontvangen van een pm dat SoarSat geïnteresseerd is om de Irdeto1 kaart van mij te kopen. Blijft nog over de Funcard of is SoarSat toch geïnteresseerd in beide?

Ik laat hier nog iets weten als ik meer te weten ben gekomen van SoarSat. 

Maar in ieder geval is de Irdeto1 kaart al gereserveerd voor SoarSat .

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Irdeto1 kaart is gereserveerd voor SoarSat.

Blijft nog over de Funcard €10 inclusief verzending België/Nederland. €12 voor de rest van Europa.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...