Ga naar inhoud


Kunnen jullie radio stations luisteren dat op deze tp bevind?


Ga naar oplossing Opgelost door Alex1970,

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, ceesv zei:

Wanneer ik op internet zoek, kom ik soortgelijke klachten tegen.

het lijkt erop dat de radio stations een niet conforme DVB-S norm gebruiken waarmee sommige chipsets niet goed werken.

 

Soms lijkt time shift gebruik het probleem op te lossen, of je streamt het audio signaal naar een eigen player op een computer.

 

Ook wordt erover gesproken, dat de radio zenders een header hebben die voor tv stations gebruikt wordt, omdat er bij het afspelen van die radio zender foto's worden getoond.

 

Het probleem wordt negens beschreven als een decodering probleem. 

 

Grrrr DIGITURK WAAROM DWARS BOOM JE MIJ ZO!

 

Cees en @Mimisiku de antwoord dat jullie geven is de smoking gun! Met andere woorden het is een DIGITURK probleem en NIET de probleem van Mijn Mutant! Dus dat betekend dat iemand anders met een Enigma2 Receiver met de zelfde probleem te maken heeft !!! In dat geval maakt het niet uit of ik een topic open en de vraag daar stel want de probleem is bij iedereen het zelfde!

 

Dus komt het op neer dat gecordeerde radio van Digiturk luisteren op mijn Mutant niet eens mogelijk is!

 

Digiturk dwars boomt mij wel langer die rotzakken! Eerst konde ik een gecordeerde zender opnemen ,die kijken en naar een ander gecordeerde zender kijken. Dan konde ik tijdens de opname van een gecordeerde zender naar een FTA zender op 7 graden oost kijken. Dan konde ik tijdens opname alleen naar een andere zender kijken wat op de zelfde tp zat en nu kan ik dat niet eens meer met andere woorden wanneer ik een programa opneem van een gecodeerde zender bijvoorbeeld Fox tv dan kan ik alleen naar Fox tv kijken! Echt flauw en ik wordt er echt schiet ziek van! 😡 Grr Rot Digiturk!

Dan moet het maar met mijn tv tja kan er niks anders van maken of een echte CI+ Sat ontvanger kopen van o.a Technisat... TV van mij is toch CI+ v.13 gecertificeerd, zowel Ziggo als Digiturk werken er gewoon op. Alles werkt er gewoon op..

 

Maar ik vondt het idee om alles vanuit 1 apparaat te laten werken leuk maar schijnbaar gaat wat ik wil niet lukken...

 

Cees ik heb echt van alles en nog wat geprobeerd om die gecodeerde radio zenders werkend te krijgen, van handmatig de PID 's invullen tot het toewijzen aan CI tot het protocol instellen van de CI+ Module.. Het maakt trouwens ook niet uit op wat ik op zet ( Standaard, Automatisch , CI+ v1.0 , v1.1 v1.2 v1.3 ) gecodeerde TV zenders van hun gaan gewoon direct open en gecodeerde radio stations niet.

 

@Alex1970

Met de CI plus helper plugin krijg ik Ziggo en Digiturk  CI+ Module met smartcard wel werkend. Bij Ziggo werkt alles ook de gecodeerde radio's daar kan ik gewoon naar luisteren maar bij Digiturk werkt de gecodeerde Radio zenders niet voor de rest werkt alles gewoon zoals het horen moet. Ik kan ook (Mijn Mutant is een van de weinige receivers waar het nog lukt) tegelijkertijd 2 CI+ Module kan draaien ,kan zappen en kan opnemen. Zo heb ik heel vaak Ziggo Module samen met Digiturk Module gewerkt. Ik weet nog heel goed Ik ging gecodeerde Film1 HD opnemen samen met een andere gecodeerde HD tv zender van Digiturk opnemen en dat ging gewoon goed. 

 

Beste Mimisku , Cees en Alex, ik ben allang blij om te horen dat mijn probleem op gecodeerde radio zenders van Digiturk te luisteren een algemeen Digiturk probleem en niet de probleem van mijn Mutant hd2400 is !

 

Ondanks dat ik pist off ben op Digiturk opdit moment heb ik aan de andere kant diep respect voor hun! Die lui hebben echt(!) een goede beveiliging op hun apparatuur en kaarten! Ze zijn niet te h*ck*n of te kraken! Petje af! Heb er echt respect voor!

 

Ik denk dat ik of voortaan Eutelsat 7 op mijn TV bekijk of ik een Technisat sat box koop en daar Eutelsat 7 ga ontvangen . 

 

Iedereen een fijne avond en erg bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Gökhan Tasgin ,ik spreek jullie weer!!!

Doei 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah, ik dacht dat je de CI+ module helemaal niet werkend had, maar het werkt dus wel met de TV zenders, maar niet bij de radiozenders.
Ook niet dus met de fix die ik had bedacht voor de ongecodeerde radiozenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het nu om radiozenders gaat, kan je dan geen internetradio op je VU+ luisteren?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit bouquet zal je wel genoeg hebben denk ik?

userbouquet.turkije.radio.zip

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...