Ga naar inhoud


beste simplex iptv boxje


edbe

Aanbevolen berichten

Op 27-4-2022 om 16:48, Michel zei:

Dan kan je ieder android of kodi kasje pakken vanaf 35 euro. Verwacht er niet meer van dan wat je net schetst en uiteraard grote kans dat er een Chinees mee kijkt.

Mooi dit! 🤣🤣🤣🤣🤣

 

Maar idd Nvidia shield werkt inderdaad super! Ben nog geen betere tegen gekomen..

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • 4 weken later...
Op 25-4-2022 om 12:58, Michel zei:

Met afstand de Nvidia Shield TV

 

Nee, de Nvidia Shield TV Pro met AV1 ondersteuning, echter is dat type nog niet op de markt, de laatste is van 2019 zoals ik dat gelezen heb.

 

AV1 zou een eis van Google zijn bij nieuwe apparatuur. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo Allen,
 

ik wil een nieuwe en beter iptv box kopen.
 

Mijn oog is gevallen op Formuler z 11 pro max 4k en Nvidia shield tv pro.
De specificatie van beide boxen zijn zeer goed en de reviews zijn ook goed.
 

Op dit moment heb ik een Mibox S en met 1 van de 2 boxen ga ik qua kwaliteit op vooruit.
 

Waar zouden jullie voor kiezen? Het prijsverschil tussen Formuler en Nvidia is maar € 40.00
 

Of hebben jullie aan boxen die net zo goed zijn als de Formuler of Nvidia?
 

Wacht jullie reacties af bedankt alvast.
 

Groeten Ron :)

aangepast door Rondeb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook een nvidia shield, en gebruik ook de xaomi mi box S, die me ook helemaal niet tegen valt.

Het gaat er mij om dat netflix of een van die andere streamingsdiensten fatsoenlijk werkt met de afstandbediening.

Op de formuler apparaten staat de mytv2 iptv app, die een redelijk aangename interface heeft, maar niet mijn voorkeur heeft, dus ik ga daar geen 144 euro voor betalen.

Ik zelf gebruik altijd de tivimate app, en de laatste tijd ook veel ott navigator, hier wel dan een mod versie, om de reclames niet te hoeven bekijken.

Beide van deze apps zijn de interface en kleuren in te stellen, en snelle zappers.

 

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@alias haha bedankt voor je reactie.

Ik wil een nieuwe box kopen zodat de kwaliteit van het beeld beter wordt nu is de vraag aan jou is er een beeld verschil tussen de Nvidia shield en de Xiaomi box?

Netflix, Disney en Amazon Prime stream ik via de tv, maar ik wil me iptv via de box houden omdat mij gevoel zegt dat daar toch betere kwaliteit vanaf komt.

Groeten Ron
 

aangepast door Rondeb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je iptv beeld zal ook veel aan je provider liggen, er zitten wel wat prutsers tussen, heb ik gemerkt.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, alias haha zei:

Je iptv beeld zal ook veel aan je provider liggen, er zitten wel wat prutsers tussen, heb ik gemerkt.

Klopt wat je zegt, maar ik heb zojuist het getest op me tv dus een app geïnstalleerd en daar iptv op laten draaien en het beeld was stukken beter dan met de mibox.

Dus de kwaliteit van mijn aanbieder is goed en ik twijfel nu dus ook of ik nog een nieuwe box moeten nemen nu ik zie dat het rechtstreeks op tv al heel goed is ;)

Zal het met een duurdere box het nog beter zijn dan me tv? Waarom hebben mensen een box terwijl ze een goede smart-tv hebben?

Zelf heb ik een box omdat me vorige tv geen smart tv was en daarom dat ik hem nu nog gebruikte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Steve zei:

Formuler Z+Neo Z+ Neo 4K UHD Android OSMediaPlayerH.265HEVC, Stalker, 4GB Flash, 1GBDDR3, MYTV2, Quad-Core2,4GHzWLAN, zwart

 

dit kasje van de week voor iemand klaar gemaakt en werkt super

Bedankt voor je antwoord @Steve :)

En is dat dan beter dan een Samsung Tv?


Ik heb geld wel  over voor een nieuwe box van 150 tot 200 euro, maar als dan de beeldkwaliteit niet beter is dan is het zonde van het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker voor de 11 pro of max kiezen. Draait de nieuwe mytvonline app op. Versie3. Meerdere portals mogelijk enz. Nu nog voor een ouder type gaan zou ik nooit doen. Als het ook echt voor IPTV is zou ik ook zeker een Formuler kiezen  dan een Nvidia shield. Je bent daar altijd afhankelijk van een externe app.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi _Bartje_ bedankt voor je reactie mijn voorkeur ging ook meer naar de Formuler Z11 pro max ;)

Alleen ik heb iptv nu via mijn Samsung GU50TU8079UXZG i.p.v. vanaf de Mibox S en het beeld is veel duidelijker/helder.


Nu is de vraag is het beeld via de Formuler Box nog beter dan vanaf me tv rechtstreeks? Heeft iemand er ervaring mee?


Kan niet echt een duidelijk antwoord hier op vinden.

 

Groeten Ron :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een lijst met NL, BE, DE en EN zenders meer heb ik niet nodig.


Tv heb ik nu aanstaan vanaf vanmorgen 11 uur en beeld is super ik doe dit met de app Flix IPTV simpele app maar doet wat het moet doen.
Kijk nu Ziggo sport Live voetbal kraakhelder beeld dus geen blokkerig beeld of vertraging.

Als er nu reacties komen van mensen die zeggen dat het beeld op een duurdere box nog beter is als via Samsung tv, en dat dus zelf hebben ervaren dan is een overstap misschien mogelijk ;)

Dus een twijfel nu echt of ik nog een aparte box moet nemen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...