Ga naar inhoud


beste simplex iptv boxje


edbe

Aanbevolen berichten

De laatste Nvidia Shield TV Pro komt uit 2019 en heeft geen AV1 ondersteuning zoals Google dat op nieuwe apparaten eist. Het is bijna 2023, echter heb ik nog niets over een nieuwe Nvidia Shield TV Pro vernomen.

 

Als de app's van je TV niet (meer) ondersteunt worden, dan is een kastje die ook goed geüpdatet wordt handig, of voor ander extern gebruik voor het maar je TV gaat.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de reacties en @Miauwdaar heb je wel een punt wat betreft updates van apps op de tv.

Gebruik nu dus de app Flix iptv en deze wordt al langere tijd ondersteund door Samsung lijkt me sterk dat ze die nu  niet meer gaan ondersteunen.

De overstap van Mibox S naar de Smart Tv is dag en nacht verschil dit had ik een jaar eerder moeten doen.

Alleen zoals ik al eerder vermelde is er niemand hier op het forum die een nieuwe Samsung Smart Tv (2021) heeft, en toch een duurdere box heeft gekozen en heeft ondervonden dat het beeld nog beter is ?

Groeten Ron :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Miauw zei:

Als de app's van je TV niet (meer) ondersteunt worden, dan is een kastje die ook goed geüpdatet wordt handig, of voor ander extern gebruik voor het maar je TV gaat.

taalkundig een mooie staart kop botsing.

Je kan ook je pC aan de TV aansluiten via de AV receiver en ziet alle geïnstalleerde apps in volle glorie en vaak nog met desbetreffende Dolby Digital sound

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Je kan ook je pC aan de TV aansluiten via de AV receiver en ziet alle geïnstalleerde apps in volle glorie en vaak nog met desbetreffende Dolby Digital sound

 

Ik zou dat met de huidige energie prijzen nooit aanbevelen.

Een IP kastje zoals b.v. de Ziggo Next gebruikt maar 4,5 watt en een PC zit al gauw aan de 80-100 watt.

 

 

12 uren geleden, Miauw zei:

...De laatste Nvidia Shield TV Pro komt uit 2019 en heeft geen AV1 ondersteuning zoals Google dat op nieuwe apparaten eist...

 

Ik ben bang dat je je onnodig zorgen maakt.

AV1 zal je zelden tegenkomen en uit betrouwbare bron (de beheerder van dit forum) heb ik vernomen dat die codec al in de hardware zit van de Shield:

Op 21-7-2022 om 17:39, Michel zei:

De 2019 Pro doet al AV1 (hardware)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, Old Satterhand zei:

Een IP kastje zoals b.v. de Ziggo Next gebruikt maar 4,5 watt en een PC zit al gauw aan de 80-100 watt.

Ik heb een Intel NUC aan de tv hangen, dat werkt voor mij prima, en het opgenomen vermogen van een NUC valt mee te leven, 9 Watt is nog betaalbaar.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel staat er 65 Watt in de specificaties van de HP Slice Elite G3, maar ik heb het een hele tijd geleden al eens gemeten en dat was toen bij normaal gebruik en dus streamen via VLC of de Browser 45 Watt. Daar hij niet vaak ingeschakeld is vind ik dat best meevallen.

Bovendien staat de Slice er ook al om klanten foto's, renderings, animaties en tekeningen te presenteren dus waarom zou ik er nog een apparaat naast zetten om IPTV af te spelen.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avond allen,

waarschijnlijk is er niemand hier die dus een nieuwe Samsung Tv heeft en toch de ervaring heeft dat het beeld via bijvoorbeeld een Formuler z10 of 11 nog beter is.

Bedankt voor jullie reacties zal de Z11 pro max gewoon moeten testen denk ik.

 

Groeten Ron :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2022 om 11:57, mereltje zei:

Dan is het tijd voor een nieuwe tv

 

Volgens mij is er geen TV merk die app's van externe partijen gegarandeerd ook al zijn ze voor Android goed gekeurd, laat staan langdurig ondersteunen. Ik verneem wel eens berichten dat app's na 3 jaar ineens niet meer werken en een TV geen update meer aan kan, 3 jaar is wel kort, maar het komt voor. Als je een dure TV hebt, dan baal je enorm als je die al moet vervangen vanwege een beroerde ondersteuning waar de TV fabrikant deels invloed op heeft vanwege bijvoorbeeld een hogere Android die na een bepaalde tijd door bepaalde app's geëist worden.

 

De Consumentenbond wil dat alle apparatuur met software die zo nu en dan updates krijgen, de minimale duur gaan aangeven voor verkoop, het gaat dan als eerst om beveiligings updates, maar ook besturings updates, aan de hand daarvan kan je een TV aanschaffen waarvan je weet hoe lang deze minaal ondersteunt zal worden.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2022 om 13:28, Old Satterhand zei:

 

Ik ben bang dat je je onnodig zorgen maakt.

AV1 zal je zelden tegenkomen en uit betrouwbare bron (de beheerder van dit forum) heb ik vernomen dat die codec al in de hardware zit van de Shield:

 

 

Waarom lees ik dat veel mensen op een nieuwe versie van de Nvidia Shield TV Pro wachten?

 

Misschien is het beter via een PB te vragen voor ik het topic naar een zijtak trek, want dat is niet mijn bedoeling. Wellicht is het toch ook belangrijk voor de topicstarter, dat verneem ik graag.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Miauw zei:

Volgens mij is er geen TV merk die app's van externe partijen gegarandeerd

Ik heb verschillende LG toestellen en nog nooit problemen met apps gehad , maar ik moet wel zeggen dat de keuze bij LG beperkt is maar is ook geen Android

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...