Ga naar inhoud


Ziggo prijsverhoging 3€


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Zou onbeperkt 5G geen oplossing zijn?

 

Ik speel met de gedachten daar volledig op over te gaan, zoveel soeps is er op de commerciële Nederlandse zenders niet te vinden.

 

Is 5G in de hoge banden al geveild? Als de dekking goed is, dan onbeperkt bellen en data gebruiken om te streamen en FTA via DVB-T2 en FTA via de satelliet, ik zit nu via KPN VDSL continu uitzendingen terug te kijken i.v.m. dat ik voornamelijk NPO zenders kijk en mis, die kunnen ook gratis via de ether bekeken, opgenomen worden of via 5G terug gekeken worden.

 

Maar zou onbeperkt 5G in de hoge banden een concurrerende oplossing zijn als je geen te hoge snelheid nodig hebt?

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk 5G aanbieders vergelijken en kijken wat ze te bieden hebben. Maar dat heeft voor mij NU geen enkele waarde. Dat is een nieuw topic waard.

aangepast door Tonskidutch
volgorde woord
  • Like 1

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Je kan natuurlijk 5G aanbieders vergelijken en kijken wat ze te bieden hebben. Maar dat heeft voor mij NU geen enkele waarde. Dat is een nieuw topic waard.

 

Inmiddels een eigen topic aangemaakt, dit topic gaat immers om de verhoging van Ziggo, KPN gaat ook weer omhoog.

 

Als je meerdere televisies in huis gebruikt dan zijn de vrij te ontvangen zenders die steeds meer in FULL HD bij Ziggo aangeboden worden mogelijk goedkoper dan via VDSL of glasvezel waar je per kastje betaald, echter weet ik niet hoe het zit als je alleen of meerdere TV apps gebruikt wat voordeliger is naast de kwaliteit van de TV apps. 

 

Je kan ook naar enkel internet kijken met een losse IPTV aanbieder als NL-Ziet of Canal Digitaal. Met die laatste heb ik niet echt goede ervaring met het terugkijken, ze zaten er regelmatig naast toen ik dat nog naast mijn satelliet abonnement had.

 

NL-Ziet heeft er nog extra films erbij, dat kan ook fijn zijn als er niets naar je gading op.TV te zien is.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat heeft niets met de Ziggo prijsverhoging te maken!

Meerdere toestellen die gebruik maken van de TV streams middels APPs van de provider en of met meerdere ontvangers is per Provider qua kosten anders geregeld.

Dat staat bij elke Provider op zijn website aangeduid en die kun ook jij vinden en lezen zonder dat er discussies over nodig zijn.

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...