Ga naar inhoud


incasso buro


edbe

Aanbevolen berichten


55 minuten geleden, Eduard07 zei:

Soms moet je naar vergelijkbare middelen grijpen om een incassobureau van je af te schudden. 😉

 

jij begrijpt me 

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

 

Wavefrontier T90 is te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2022 om 23:39, Psychosammie zei:

Voor de betweters, ik heb tijdens mijn studie 7 jaar bij de post gewerkt. 


Was dat misschien toen de post nog door de PTT werd bezorg?
De kwaliteit van PostNL nu kan niet tippen aan die van de PTT toen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2022 om 08:44, edbe zei:

UPDATE 

we krijgen het geldt terug van de zogenaamde boete met btw en zelfs een schade vergoeding van 350 euro.


Dat je überhaupt een rekening hebt gekregen is vreemd.
Was de reis wel goed voorbereid, want binnen de EU kun je in ieder geval voor medische hulp overal gratis terecht?
Neem je blauwe kaart (de EHIC) mee: EHIC - European Health Insurance Card - Zorgwijzer

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Prawo zei:

, want binnen de EU kun je in ieder geval voor medische hulp overal gratis terecht?

Is dat wel zo voor elke medische hulp/ingreep?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2022 om 08:00, Eduard07 zei:

Is dat wel zo voor elke medische hulp/ingreep?


In ieder geval voor spoedeisende hulp (waar het bij de topic starter over gaat). Voor planbare zorg is het verstandiger eerst toestemming te vragen bij je zorgverzekeraar, lees Geplande medische zorg in het buitenland - Your Europe (europa.eu)

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...