Ga naar inhoud


Welke lnb het beste voor Oyster CI automatische Schotel


maja

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wanneer die er ongeveer zo uitziet heb je kans dat het mechanisch past.

image.png

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, maja zei:

Gaat niet want de camper is niet van mij en is in Denemarken. Ik denk zelf aan Inverto.

 

Ik denk dat de Inverto Black Ultra te lang is. De Inverto Ultra PLL geeft denk ik te veel versterking voor de hele korte coax bij een automatische schotel. De Inverto Premium PLL heeft een erg grote kop en die past misschien niet. Ik zit dan eerder te denken aan de Opticum LSP-02. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Is zeer goed getest.

Opticum.png

Opticum getest.png

aangepast door Sprietje
afbeelding toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan ook bij de fabrikant een vervangende LNB aanschaffen, of die bestellen bij een handelaar.

Is niet goedkoop.

 

Wat is de reden dat je die lnb wilt vervangen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...