Ga naar inhoud


op zoek naar


ikkuniet

Aanbevolen berichten

Dag allemaal

Ik heb een stab 120 rotor, gibertini op100se werkt nog steeds prima, maar op mijn dreambox op 23.5 signaal 8.8   9 dus ik denk, droog, ik ga me schotel ff afstellen, maar om de rotor naar de 0 postie te krijgen werkt deze motor net ff anders, de andere stab motors kun je op de motor naar 0 draaien , maar deze niet, dus 2 opties, via de decoder, dus gedoe of via een Mini satellite dish positioner als voeding gebruik ik de powersuply en power inverter van mijn swaiger.

Nu mijn vraag, hooe kom ik aan Mini satellite dish positioner

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

IK een mailtje gestuurd naar STAB italia, 3 keer of zo en die vertelde dat ze in 2016 gestopt zijn met de fabricage van die dingen, maar:

Ik heb er 1 gevonden, tip gekregen van ***, staan er nog wel wat meer op , maar om zo maar geld over te maken , in iedergeval, hij vertelde dat dit een betrouwbaar adres is, *** dus na gebeld te hebben of ze dat ding nog hebben ,daar maar de mp02 besteld, dus we wachten af

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, ...

Je bent hier nieuw, je hebt een brandende vraag....en dan?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...