Ga naar inhoud


Whatsapp chatgeschiedenis op computer terug kijken?


pollegazon

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een volledige chatgeschiedenis met een bepaald persoon op de computer kunnen nalezen, scrolled makkelijker dan op een smartphone.

 

Nu zie ik dat er twee methodes zijn, namelijk exporteren (als zip) of via whatsapp web. Dan vraag ik me af of bij het eerste de volledige conversatie weg is uit de smartphone? Of exporteer je een kopie? Is me niet helemaal duidelijk.

 

Bij het tweede - via een laptop & whatsapp web. Kan je dan ook in de oude "berichten" of enkel in wat nieuw verschijnt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee hoe het nu is, maar ik heb een aantal jaren geleden de berichten van een account geëxporteerd en de berichten bleven gewoon staan.

De geëxporteerde berichten in de zip zien er niet hetzelfde uit als in WhatsApp zelf. Je hebt een tekstbestand met de teksten en losse afbeeldingen.

 

Via Whatsapp web kan je berichten prima terugkijken maar alleen als ze niet ouder zijn als een paar jaar. In ieder geval de moeite van het proberen waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Whatsapp chatgeschiedenis op computer terug kijken?

https://www.bing.com/videos/search?q=whatsapp+on+pc&&view=detail&mid=BB3527EAD6C15A4E1399BB3527EAD6C15A4E1399&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dwhatsapp%2Bon%2Bpc%26FORM%3DHDRSC3

 

eigenlijk porteer je de app naar een android emulator op je pC

1 ) met de telefoon aangesloten aan internet

2 ) zonder de telefoon aangesloten aan het internet

 

vertrouw echter zulke emulators maar ten dele (en op eigen risico)

je berichten blijven allemaal staan op de telefoon zelf met methode 1 )

 

Voor de duidelijkheid inzake whatsapp; kwaliteit en diensten

ZE garanderen niks https://www.whatsapp.com/legal/eecc-notice-eea

 

en daarom is deze vorm van communicatie ook niet geschikt voor formele administratie tussen personen en partijen

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci Tonski & Pionewbie.

 

Heb het even via exporteren (en wifi - verzonden met gmail) uitgetest met een redelijk kleine chat en dat opende via kladblok.

 

Voor de betreffende chat (historie van meer dan een jaar) gaat het om een veel omvangrijker bestand - foto's etc hoeven niet. Wellicht belandt dat in google drive vanwege de grootte. Welke programma gebruik ik daarna best om te ontzippen? De bedoeling is dat ik er ook in kan werken - dus stukken die nuttig zijn kopiëren etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...