Ga naar inhoud


locatie aan foto toevoegen


ikkuniet

Aanbevolen berichten

IK heb de samsung S20FE 5G , nu wil ik dat de foto precies de locatie aangeeft ,of dit koppels aan google earth, nu heb ik al dat er een straatnaam bij de details van de foto komt te staan maar daar klopt niks van terwijl ik in de tuin sta, voorbeeld: ik stond van de week op een begraafplaats en nam een foto van een monument , en als ik naar de details ga krijg ik een straatnaam, die wel in de buurt zal zijn maar niet waar ik op dat moment was, terwijl als ik navigeer weet de telefoon het wel precies,..Vraag eigenllijk 2 hoe stel ik dit in of is er een programma die dit kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Die plek op die begraafplaats zal geen adres hebben?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het hardware matig niet in je telefoon zit zal je het met de hand moeten toevoegen.

Bij mijn Canon 7D is het een vast ingebouwde functie.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2022 om 09:47, ikkuniet zei:

nu heb ik al dat er een straatnaam bij de details van de foto komt te staan

 

Wat bedoel je hier precies mee? Welke details van de foto en waarmee bekijk je die? 

Je camera, legt coördinaten vast en weet dus niets van straatnamen. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, ikkuniet zei:

ik weet niet welke camera/telefoon je hebt maar de samsung s20fe legt niet de coordinaten vast maar een straatnaam zoals te zien is

 

Nee hoor, de camera legt coördinaten vast in de exif informatie van de foto. Als je dan de details van de foto opvraagt gaat Google dat vertalen naar een adres, voor zover dat lukt.

 

Haal die foto eens naar je PC en kijk bijvoorbeeld eens met XNView naar de exif informatie.

 

Zie hieronder. Mogen jullie uitvogelen waar dit is.

 

image.png.0d92394475d16f6b864ba2d66c1f0186.png

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verder zal Google niet goed in staat zijn een adres te genereren voor een locatie als kerkhof of midden in nergensland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...