Ga naar inhoud


Nieuwe oscam plaatsen/oude verwijderen


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik ben een tijdje opzoek naar een juiste beschrijving om je huidige Oscam te vervangen door een ander exemplaar. Enige wat ik tegen kom is het installeren van Oscam, dat is een andere situatie.

Ik heb dit wel vaker gedaan maar dat is een tijdje geleden en zit ik te klooien om het voor elkaar te krijgen.

Ook zoek ik een site waar je diverse Oscam versies kan downloaden in IPK formaat.

Beide kan ik niet vinden.

Kan iemand mij hieraan helpen?

Mijn ontvanger is een VUDUO 4K met Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon de oude file overschrijven met een FTP programma. Kan je normaal gewoon downloaden uit de feeds ook

 

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

@Christiaan71 In principe heb je geen .IPK nodig. Je hebt uitsluitend de OScam binary nodig. Daarbij moet je letten op de architectuur van je box. Je VU+Duo4K heeft een armhf SoC. Dus uitsluitend OScam versies voor die architectuur downloaden. Het tweede waar je op moet letten is de dependancies. Sommige OScams hebben ondersteuning voor USB kaartlezers, seriële kaartlezers en SSL functionaliteit. Dit vereist bijbehorende ‘libs’ die je dus extra moet installeren…

Ik bouw ze voor alle bekende SoC’s. Ik zou zeggen kijk eens in het OScam subforum hier. Daar plaats ik de OScam binaries en de bijbehorende ‘libs’… Veel success.

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik helemaal kaarten??? Wel of geen kaarten?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...