Ga naar inhoud


advies gevraagd voor nieuwe ontvanger


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Op 12-1-2023 om 20:36, de vrije fries zei:

een duitse vriend heeft deze ontvanger  nieuw in doos voor ongeveer 70 euro op de kop kunnen tikken bij *******24 en komt over enige tijd deze kant weer op en neemt de ontvanger dan mee ( voor 70 euro kan ik geen buil vallen lijkt me )

 

Hallo.

 

Al wat kunnen testen met deze ontvanger?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uren geleden, HG5812 zei:

Hallo.

 

Al wat kunnen testen met deze ontvanger?

 

 

hoi,

 

nog niet kunnen testen.

 

ben momenteel extra druk met het werk ( horeca groothandel ) vooral nu het camping/strand seizoen weer is begonnen.

afgelopen week extra gewerkt op zaterdag , zondag en maandag ivm de feestdagen en ook zorgt het voorjaar er voor dat ik momenteel extra werk in de grote tuin heb.

( ook op koningsdag , hemelvaart en beide pinksterdagen ben ik aan het werk)

 

de ombouw staat nog steeds gepland voor september in mijn vakantie.

ondertussen bezig met het informeren naar een nieuwe schotel ( misschien 120 cm vervangen door 180 cm ) en een nieuwe tegelvoet.

ik wil al het nieuwe spul beschikbaar hebben aan het begin van mijn vakantie zodat we dan gelijk kunnen beginnen.

 

dank voor je interesse .

 

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

@de vrije fries  ik heb je dit eerder ook geadviseerd,  ik raad je aan om de Mutant hd66 se te kopen! Waarom ?

1- de Mutant ontvangers zijn echt stabiele ontvangers! Ik gebruik bijvoorbeeld de Mutant hd2400 sinds 9 jaar en ik heb niet eens 1x problemen mee gehad! Ik gebruik nog steeds originele tuners etc! 

2- Ze zijn goedkoop en zeker goedkoper dan de Dreambox Vu+ etc! 

3- Het is erg betrouwbare ontvangers! Je zal het merken bij intensief gebruik! 

4- Het ondersteund veel ,ze lopen gelijk met de duurdere Dreambox en VU+ broers! 

5- deze hd66 se heeft een heel gevoelige tuners ,dvb-s tuner heeft het Si2166D chipset net als de hd51 versie. En tot 32Aspk wordt ondersteund zowel op de Hd51 op de Hd60 en op de nieuwste Hd66 Se. Cardreader en smartcard mogelijkheid en Ci + ondersteuning Blindscan. FBC Tuner. En als ik me niet vergis is het ook een Unicable tuner. Er kan een 2,5 lnch hdd in, Usb 3.1 support en eSata ondersteuning heb je, en het is een 4K ontvanger. Er is Externe Audio aansluiting aanwezig zodat je externe luidsprekers kunt aansluiten! Box draait met 2,0 Ghz QuadCore cpu! Geheugen is iets minder dan Dreambox Dm920. Maar nog steeds erg snelle satontvanger en zapt en reageert supersnel.

 

de vraag prijs is 140 Euro. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...