Ga naar inhoud


Alternatieve EPG voor VTI 15.x


exit1
Ga naar oplossing Opgelost door Giant2000,

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben sinds gisteren over gegaan naar VTI, heb jaren OpenPli gehad maar de laatste tijd steeds meer problemen met opnemen.

Vaak onafgemaakte opnames. Of als ik een opname bekeek en die was niet volledig dan stopte ik en wilde live kijken maar dan alleen maar zwart beeld op alle kanalen.

Op nieuw geflasht maar steeds weer hetzelde, nieuwe harde schijf, maar geen verbetering.

Nu VTI geflash en tot nu toe zonder problemen.

Mijn vraag is alleen, is er een andere EPG te downloaden want de EPG vind ik wel een grote achteruitgang vergeleken met OpenPli.

Misschien iemand een tip.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hallo,

Gebruik epgimport uit de feed.

onder instellingen, applicaties, VTIpaneel, epgimport

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik zou zeker even een vers bronbestand opzoeken in Google als je geen of heel weinig gegevens binnen krijgt. Vervang daarbij het rytec.sources.xml bestand in /etc/epgimport/

Volgens mij staat hier wel een goede: https://github.com/doglover3920/EPGimport-Sources

aangepast door Giant2000
  • Like 1

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, exit1 zei:

Ik had ook iets gelezen over een nieuwe plugin voor epg maar kan het helaas niet meer vinden.

Klopt dat heb ik eens hier naar voren gebracht op sat4all... Ben er alweer heel snel van genezen.

 

De CoolTV Guide voor EPG is nog steeds de beste in combinatie met EPGImport van rytec

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...