Ga naar inhoud


Map met films verdwenen


intruder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een VU-UNO 4k, hier zit een harde schijf in waar mijn films en series opstaan. Ik heb de films in de map "Movies" staan. Dinsdagavond nog naar  een serie op de HD gekeken, zette hem gisteren weer aan en de hele map "Movies" was verdwenen. Ik snap echt niet hoe dit kan, de VU was de hele dag niet gebruikt. Ik heb de VTI 15x image met de laatste updates op mij VU staan. Is dit nog weer op te lossen ?

 

b.v.d. voor de info.

 

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Staat de VU+ modellen met zo’n ‘braadslede’ om bekend. Box volledig uitzetten! Braadslede eruit trekken en weer terugduwen en goed aanduwen. Box weer aanzetten.

 

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2023 om 15:15, Mimisiku zei:

Staat de VU+ modellen met zo’n ‘braadslede’ om bekend. Box volledig uitzetten! Braadslede eruit trekken en weer terugduwen en goed aanduwen. Box weer aanzetten.

 

Ik heb bovenstaand gedaan maar geen succes. Heb de HD eruit gehaald en in een externe HD behuizing gedaan en op laptop aangesloten, maar deze ziet hem niet. Als ik bij schijfbeheer kijk ziet hij hem wel, maar zonder stationsletter.

 

par.jpg.4afd9229b67503a232d2b295372fb2a3.jpg

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows herkent geen ‘ext4’ geformatteerde schijven! Er zijn bootable CD’s van Linux-Mint die je kunt starten. Met een Linux recovery tool zou je kunnen proberen of er nog iets te redden valt…

 

Noot.

 

Momenteel lees ik op meerdere fora dat Linux schijven plots geen inhoud meer hebben. Zowel interne als externe drives. Wellicht is er een virus in omloop of je box is via internet benaderbaar. Dus ook dat even controleren dus…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gedoe met aan een windows pC aansluiten heeft geen enkel nut.

Wat verwachte je? dat een EXT4 filesystem zichtbaar wordt op Windows?

oeps @mimisiku kwam er tussen door met een antwoord... > bootable Linux Mint USB maken en je kan er op kijken. CD's heeft niemand meer 😁

 

maar een open poort kan wel wat betekenen voor je HELE systeem

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...