Ga naar inhoud


WinTruster van Solvusuft?


Pluizebol

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik gebruik nooit cleanup-apps.

Waarvoor zou je.

 

Gebruik ik een programma niet meer, de-installeer ik het.

 

Ik zet geen programma's op de computer om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, alleen toepassingen die ik werkelijk nodig heb uit officiële bron worden geïnstalleerd.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook officiële windows app's die oude register lijntjes laten staan nadat ze "officieel" zijn verwijderd.

En ook telkens na een update van windows vindt je der wel een paar of meerdere.

Het windows cleanup doet zelf niet zoveel. Er blijft veel staan in het register als je het manueel gaat bekijken, ja het is niet altijd ernstig maar toch.

 

Ik gebruik al minstens 5 jaar CCleaner Pro (betaald) en dat is wel besteed geld 24,95€ voor 4 PC's per 2 jaar.

En ik gebruik het ook om elke sessie de cookies en trackers te verwijderen nadat ik Firefox sluit.

Als ik dat bij windows EDGE doe duizel je van alle trackers en cookies.

Hetgeen in zijn algemeen helpt.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Er zijn ook officiële windows app's die oude register lijntjes laten staan nadat ze "officieel" zijn verwijderd.

En ook telkens na een update van windows vindt je der wel een paar of meerdere.

Het windows cleanup doet zelf niet zoveel. Er blijft veel staan in het register als je het manueel gaat bekijken, ja het is niet altijd ernstig maar toch.

 

Ik gebruik al minstens 5 jaar CCleaner Pro (betaald) en dat is wel besteed geld 24,95€ voor 4 PC's per 2 jaar.

En ik gebruik het ook om elke sessie de cookies en trackers te verwijderen nadat ik Firefox sluit.

Als ik dat bij windows EDGE doe duizel je van alle trackers en cookies.

Hetgeen in zijn algemeen helpt.

Dank, dat lijkt mij een goede suggestie.
Effe kijken of ze een try-before-buy versie hebben.

Indien positief abonneer ik mij waarschijnlijk ook

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

 

Ik gebruik al minstens 5 jaar CCleaner Pro (betaald) en dat is wel besteed geld 24,95€ voor 4 PC's per 2 jaar.

En ik gebruik het ook om elke sessie de cookies en trackers te verwijderen nadat ik Firefox sluit.

Als ik dat bij windows EDGE doe duizel je van alle trackers en cookies.

Hetgeen in zijn algemeen helpt.

 

 

Dat kan Firefox ook gewoon zelf:

 

https://support.mozilla.org/nl/kb/navigatie-zoek-en-downloadgeschiedenis-verwijderen#w_hoe-kan-ik-firefox-mijn-geschiedenis-automatisch-laten-wissen

 

of zo:

 

Kan ik Firefox zo instellen dat altijd Privénavigatie wordt gebruikt?

Firefox is standaard ingesteld om geschiedenis te onthouden, maar u kunt deze instelling wijzigen in de privacyopties van Firefox:

  1. Klik op de menuknop Fx89menuButton en selecteer Instellingen.

  2. Selecteer het paneel Privacy & Beveiliging en ga naar de sectie Geschiedenis.
    Fx63CustomHistory
  3. Kies Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis vanuit het vervolgkeuzemenu en vink de instelling Altijd de privénavigatiemodus gebruiken aan.
    • Als alternatief kunt u Nooit geschiedenis onthouden in het vervolgkeuzemenu selecteren, wat gelijkwaardig is aan altijd de privénavigatiemodus gebruiken.
  4. Herstart Firefox.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is me natuurlijk bekend.

 

Maar kijk eens voor de grap naar wat NU.nl aan cookie settings heeft of diverse andere websites met nieuws als aanbod.

Je staat er versteld van hoeveel daarvan niet worden gereinigd als cookie en als Tracker.

 

Er zijn overigens websites waar alles blokkeren ook niet productief is zoals ZiggoGo waar de DRM dan niet functioneerd als je "never remember History" aanvinkt.

 

Etc

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...