minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Songfestival, is dat niet iets waar Nederland van afgeschopt is? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jptd Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 9 uren geleden, Tonskidutch zei: Songfestival? kijk jij daar naar? tijdverspilling lalallallalalaalalalla Mijn vrouw vindt het geweldig. Noodgedwongen vang je er toch wat van op. Het niveau is beneden alle peil.
jptd Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 8 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Wie is Anoukje? Ik ken dat mens niet. Da kenne ze niet in die zandbak van je hé ?
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 13 minuten geleden, jptd zei: Mijn vrouw vindt het geweldig. Noodgedwongen vang je er toch wat van op. Het niveau is beneden alle peil. Arme ziel...😀 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jptd Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, minplus zei: Arme ziel...😀 Valt mee 😎 Heb er geen trauma van opgelopen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen