minplus Geplaatst: woensdag om 16:13 Geplaatst: woensdag om 16:13 Songfestival, is dat niet iets waar Nederland van afgeschopt is? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jptd Geplaatst: woensdag om 17:43 Geplaatst: woensdag om 17:43 9 uren geleden, Tonskidutch zei: Songfestival? kijk jij daar naar? tijdverspilling lalallallalalaalalalla Mijn vrouw vindt het geweldig. Noodgedwongen vang je er toch wat van op. Het niveau is beneden alle peil.
jptd Geplaatst: woensdag om 17:46 Geplaatst: woensdag om 17:46 8 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Wie is Anoukje? Ik ken dat mens niet. Da kenne ze niet in die zandbak van je hé ?
minplus Geplaatst: woensdag om 17:58 Geplaatst: woensdag om 17:58 13 minuten geleden, jptd zei: Mijn vrouw vindt het geweldig. Noodgedwongen vang je er toch wat van op. Het niveau is beneden alle peil. Arme ziel...😀 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jptd Geplaatst: woensdag om 19:26 Geplaatst: woensdag om 19:26 1 uur terug, minplus zei: Arme ziel...😀 Valt mee 😎 Heb er geen trauma van opgelopen
jptd Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden We doen ff een voorproefje op het kwaliteits niveau van songfestival vanavond.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Aan de kwaliteit van Aznavour komt die prut van het Songfestival niet in de buurt. Daarom kijk ik er ook niet naar.   Het is alleen maar herrie, gespring, gedans met wat dan “show” moet voorstellen. Vooral de hele tijd vliegende camera’s door de venue tot je er kotsmisselijk van wordt. Nee dank je. Ik kijk liever naar de Thunderbirds op Joetjoep. Stay delulu !
jptd Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 32 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Aan de kwaliteit van Aznavour komt die prut van het Songfestival niet in de buurt. Daarom kijk ik er ook niet naar.   Het is alleen maar herrie, gespring, gedans met wat dan “show” moet voorstellen. Vooral de hele tijd vliegende camera’s door de venue tot je er kotsmisselijk van wordt. Nee dank je. Ik kijk liever naar de Thunderbirds op Joetjoep. Het cynisme in mijn post ontging je ?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Hmmm, heb ik wat gemist? Ik ben een fan van Aznavour. 😂😂😂😂 Het Songfestival zo als het tegenwoordig is vind ik niets aan. Stay delulu !
jptd Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden één vd weinige nederlandse bands die de engelse service van radio caroline vroeger wel vond te pruimen en regelmatig draaide
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 6 minuten geleden, jptd zei: één vd weinige nederlandse bands die de engelse service van radio caroline vroeger wel vond te pruimen en regelmatig draaide Niet slecht. Daar ben ik mee opgegroeid. 1 Stay delulu !
jptd Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Marillion in hun top tijd in de juiste bezetting met Fish ( daarna vond ik het niks meer )
jptd Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Heb het nooit zo op coverbands. Pindakaas moet ook van Calvé zijn hé ? Maar Aussie Floyd komt aardig dichtbij het origineel . Dit is goed te pruimen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen