Ga naar inhoud


Amiko a9 green blijft hangen met opstarten


Ronnies-73

Aanbevolen berichten

Goedenavond beste mensen .

 

Ik heb een amiko a9 green iptv kastje en na een update blijft hij alleen maar in het zwarte beeld staan met amiko logo (zie foto) ik kan niks met de afstands bediening aan en uit zetten lukt ook niet met de afstands bediening . Al nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan .lampje op de afstandbediening doet ook gewoon als ik op een knop druk . Heb dr stroom er al af gehaald en paar minuten gewacht . Niks helpt . Zie ook geen reset knop . Dus weet t nu even echt niet meer. Is er iemand die me kan helpen ???? 

167864281277231311972309607474.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ook wat rondgezocht, maar nergens ook maar iets van info te vinden. Is ook het nadeel bij dit soort goedkope apparatuur. Snel verkocht en wegwezen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen minuscul knopje aan de achterzijde (soms naast de voedingsaansluiting) wat je met een open gebogen paperclip of dunne pen kan indrukken bij het opstarten?

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs op de Amiko website is er niets van te vinden. Uitsluitend de Web Leaflet…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Ronnies-73 zei:

Ik heb een amiko a9 green iptv kastje en na een update

Misschien helpt het wanneer topic starter uitlegt hoe het tot die update is gekomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Ronnies-73 zei:

Goedenavond beste mensen .

 

Ik heb een amiko a9 green iptv kastje en na een update blijft hij alleen maar in het zwarte beeld staan met amiko logo (zie foto) ik kan niks met de afstands bediening aan en uit zetten lukt ook niet met de afstands bediening . Al nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan .lampje op de afstandbediening doet ook gewoon als ik op een knop druk . Heb dr stroom er al af gehaald en paar minuten gewacht . Niks helpt . Zie ook geen reset knop . Dus weet t nu even echt niet meer. Is er iemand die me kan helpen ???? 

167864281277231311972309607474.jpg

Als het goed is zit bij de Amiko aan de onderkant een Reset knop,deze voor ongeveer 10/15 sec ingerukt houden(met paperclip) en stroom er op zetten,nu zal die in de Bootmenu gaan en dan Reboot kiezen.

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit komt er dan van de officiële importeur! Dat merk kun je beter links laten liggen…

 

F4F8791E-6B7D-484C-AC8B-0E8DC70CC6A1.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, usefullaliman zei:

Als het goed is zit bij de Amiko aan de onderkant een Reset knop,deze voor ongeveer 10/15 sec ingerukt houden(met paperclip) en stroom er op zetten,nu zal die in de Bootmenu gaan en dan Reboot kiezen.

Heb je misschien een slechte voeding?

 

ik weet in het verleden dat de  Amiko A6max na update ook alleen in boot bleef hangen,het herstellen(door fabrikant)was de enigste oplossing

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat ik zo teruglees van de Amiko medewerker zou ik het ding aan de kant leggen en wat anders kopen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb niks te verbergen hoor.. Het is sowieso mijn ‘spam’ adres.. Voor privaat/werk heb ik andere e-mail adressen die gaan door een DataFort…. Dit ‘spam’ adres zal allang overal rondzwerven. Absoluut geen probleem mee….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mimisiku zei:

Nou, ik heb niks te verbergen hoor.. Het is sowieso mijn ‘spam’ adres.. Voor privaat/werk heb ik andere e-mail adressen die gaan door een DataFort…. Dit ‘spam’ adres zal allang overal rondzwerven. Absoluut geen probleem mee….

👊 Ik weet dat over het algemeen  dat Amiko wel een goed merk is en ook goed stabiel werkt,heeft topic starten misschien geen stroom (storing)uitval of tijdens de flash procedure het onderbroken? als dat zo is dan is het einde verhaal en dan is het denk ik Jtaggen?.

 

 

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 12-3-2023 om 21:12, ceesv zei:

Misschien helpt het wanneer topic starter uitlegt hoe het tot die update is gekomen.

Wat heeft hij proberen te updaten?

Ik kan nergens software vinden voor die ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...