Ga naar inhoud


Gezocht: Diverse Oyster Vision 2 onderdelen.


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Om een Oyster Vision 2 compleet te maken zoek ik twee kabeltjes.

  • De vierkante vierpolige voedingsplug met drie draadjes.
  • De ‘westernkabel’. Dit is de zwarte platte kabel tussen bedieningspaneel en control-unit met aan beide zijden een 6 polige RJ12 (telefoonstekker) stekker.
  • Eventueel ook nog een aluminium montageplaat voor de Vision 2.

Alle aanbiedingen hier of per PM.

 

De foto toegevoegd.

759728e5-b7b0-4ff4-95a8-57f7b18c183f.jpeg

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak even een goede foto van de connector waar het in moet passen. Deze stekkers komen in vele verschillende configuraties, en het juist type kan je alleen vinden als je weet welke pinnen afgeschuinde hoeken hebben etc.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kreeg ik een plug zoals ik eerder op 29 mei postte. Kabeltjes verlengd en in de unit gestopt. Dat ging verrekte lastig maar uiteindelijk lukte dit en zit deze muurvast. De juiste kleuren aan de drie eindjes gesoldeerd en uiteraard getest. Ook de aansluiting t.b.v. het “auto inklappen” bij contact van de camper werkt. Deze mag dus dicht. Bij een goed geoutilleerde electronicazaak in Eindhoven de 6 polige telefoonkabel + RJ12 pluggen besteld en ook dat lijkt getackeld. Nu enkel nog de software-update fixen want dat lukt nog even niet. Mogelijk een defecte SD kaartlezer. 
 

Bedankt iedereen voor het meedenken.

  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om te horen dat je iets hebt gevonden. De connector is waarschijnlijk een iets andere configuratie, dus daarom ging het zwaar. Als het er niet meer uit hoeft dan is het prima ...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...