Ga naar inhoud


TADAAM tv box en Netflix.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

zijn er hier nog tadaamers ? Op de Android tv box van TADAAM, vind ik geen Netflix, zijn er nog?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Hi,

zijn er hier nog tadaamers ? Op de Android tv box van TADAAM, vind ik geen Netflix, zijn er nog?

Als het een Android box is kun je toch gewoon op de Google Play Store Netflix opzoeken en dan installeren.

 

Dit staat op de TADAAM webpagina:

 

After installing your TADAAM, what do you do? Right, you check out our amazing TADAAM app! The TADAAM TV box turns virtually every screen into a Smart TV. If that’s true, than it shouldn’t be limited to watching TV, right? A Smart TV has apps. Well, so does the TADAAM TV box! Did you know it gives you access to the entire Google Play Store? Take a quick peek at all the other apps available on your TADAAM TV.

 

 

Zou dus geen enkel probleem moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heeft tadaam geantwoord dat het niet mogelijk is.  

Er is geen reden gegeven.

Disney+ en streamz geen probleem.

Geen akkoord met Netflix, of is die volgens Netflix niet veilig genoeg???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Ondertussen heeft tadaam geantwoord dat het niet mogelijk is.  

Er is geen reden gegeven.

Disney+ en streamz geen probleem.

Geen akkoord met Netflix, of is die volgens Netflix niet veilig genoeg???

Heb het opgezocht voor je, staat ook op hun pagina maar een beetje verborgen bij faq.

 

Capture.JPG.372972f4bcdd49fa95be6e2f6f114a05.JPG

 

Tja, wel erg onhandig als je een Netflix abonnement hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch ik zoek het wel op of vraag het de provider, maar is niet altijd te vinden of een duidelijk antwoord.

deze bakjes spelen zelfs gen mp4 af via VLC.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, sattv4iedereen zei:

@Tonskidutch ik zoek het wel op of vraag het de provider, maar is niet altijd te vinden of een duidelijk antwoord.

deze bakjes spelen zelfs gen mp4 af via VLC.

Je had ook gewoon een Google TV stickje of doosje kunnen kopen dan kun je wel Netflix gebruiken en mp4 afspelen in VLC en ook de TADAAM app installeren. Er is een aantal dagen geleden een nieuwe next gen2 Mi Box uitgekomen met Google TV en HDR10+ misschien is dat een optie als je met de TADAAM totaal ontvreden bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 xiaomi sticks. Ik wilde gewoon de bijgeleverde TADAAM tv box. Testen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Windhoos zei:

Is het mogelijk om APK's te installeren van onbekende bronnen op die box? Zoja, dan heb ik wel de juiste APK

Zal eens kijken in de menu's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...