Ga naar inhoud


IPTV op Vu+ Duo4K, gaat dat?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Ja dat betekend het...!

En daar hebben meerdere mensen ook blijk van gegeven die dergelijke lijntjes abonneren gedurende de laatste 10 jaar.

Een image waar gewoon shells of script in zijn opgenomen die ook als bot functioneren of spyware.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed dat je me hiervan verwittigt Ton! Ik wou op die manier al eens aan de slag met die gratis lijntjes die je vindt. Ik zal de lijsten dan maar handmatig importeren met Deamon Editor ofzo.

 

Opnieuw een lesje Linux: bestaat er een alternatief voor die 777 zodat men die onbeperkte toegang niet krijgt?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linux bepaald met die attributen of het bestand leesbaar is of overschreven kan worden betreffende het bestand en de inhoud, zodra je die shell en of scripts ook uitvoerbaar maakt ga je echt nat zonder er inzicht over te hebben wat je met wget binnenhaalt.

 

Je kan leuke lijsten samenstellen met DeamonEditor of dat met betrekking tot URL's invoegen ook zo makkelijk werkt als dreamboxedit kan ik je niet zeggen.

 

ciao ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog maar eens een vraagje over dit onderwerp...

 

Op straffe van eventueel heel de box leeg te maken heb ik eens zo'n testlijntje ingegeven. Werkt eigenlijk vrij goed, enkel als ik tijdens een lopende opname ze al bekijk, gaan beeld en geluid uit sync. Even op stop en weer play drukken lost het op.

Om één of andere reden is er geen EPG te zien. Daar ga ik vandaag nog even naar zoeken.

 

Bestaat er een commando om die "777" teniet te doen, of is dat bouquet wissen voldoende?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...