Ga naar inhoud


IPTV op Vu+ Duo4K, gaat dat?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Men begint me warm te krijgen om eens te experimenteren met IPTV. De persoon die me daar zover voor gekregen heeft, gebruikt daar een Formuler Z11 Android boxje voor.

Op dat punt staat er hier al genoeg zooi en ik denk dat met zo'n apparaat opnamemogelijkheden beperkt zijn.

Kan ik geen IPTV instellen op de Duo4K? Het zou mooi zijn mocht ik het apparaat gebruiken zoals ik nu kan doen met als bron FTA DVB-S en middels Telenet CI+ DVB-C, maar dan IPTV als bronsignaal.

 

Iemand ervaring mee?

 

tnx

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Interessant dat het zo makkelijk werkt. ttz als het gaat is het altijd makkelijkst om via de “gewone” zenderlijsten te werken. Op die manier zet ik er nu ook zenderlijsten op.

(ik draai VTI momenteel)

 

Moet je ook niks met aanmeldgegevens?

aangepast door RaveMaus

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik open gewoon 2x DBE en doe copy paste van de lijst van jedimaker.Kan je gewoon swappen zoals het gewone kanalen zijn

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 eurootjes voor 1 jaar ben je armer :)

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2023 om 11:52, RaveMaus zei:

Interessant dat het zo makkelijk werkt. ttz als het gaat is het altijd makkelijkst om via de “gewone” zenderlijsten te werken. Op die manier zet ik er nu ook zenderlijsten op.

(ik draai VTI momenteel)

 

Moet je ook niks met aanmeldgegevens?

Ik weet niet of XStreamity  standaard in VTi zit anders via FTP er handmatig er in zetten met DCC

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat normaal in de feeds (althans bij openvix)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele dagen in het buitenland geweest en kon dus niet antwoorden.

 

Wel interessant om te lezen dat er wel degelijk verschil is met betalende lijsten.

Ik vrees een beetje dat het die optie gaat worden. Het zou nu toch de bedoeling moeten zijn om ten minste de Vlaamse zenders ermee te kunnen ontvangen. Kan me niet inbeelden dat dit anders kan dan betalend.

-tig aanbieders natuurlijk weer.

 

Die XStreamity, als ik het via die weg doe, gaat de ontvanger zich dan ook gedragen als ware de zenders "gewoon" in een zenderlijst staan?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan je doen via jedimakerxstream. Dan copieer ik gewoon met DBE de list naar mijn zenderlijst gemixed dus met de gewone kanalen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, usefullaliman zei:

Het komt er zo uit te zien(foto als voorbeeld)

Xstrimity.jpg

Bedankt om dit even te delen...

 

Kan je dan vanuit dit scherm ook timers programmeren? Met drie Coaxen aan de receiver kan ik dat quasi onbeperkt doen, maar als opnemen lukt, hoeveel neem je er tegelijk op?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...