Ga naar inhoud


Salora TV start vaak niet .


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Heb ergens een Salora tv, 40 inch of zo, prima beeld, ALS ie start.

Start vaak wel als ie een tijd uitgestaan heeft, zet ik 'm uit en wil ik 'm weer starten lukt dat meestal niet.

 

Als het een satelliet ontvanger zou zijn zou ik denken " even open maken en wat elco's vervangen", maar, gaat dat bij zo'n platte TV ook zo makkelijk?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben even niet daar waar dat ding staat.

40 inch of zo, zal een jaar of  4 oud zijn?

 

Als ik 'm wil starten gaat het blauwe ledje  links onder vaak langdurig knipperen in verschillende standen en stop er dan na een minuut of zo weer mee, brand dan weer continu.

Maar soms start dat ding probleemloos.

En ja, geen HDMI kabel aangesloten en terug gezet naar fabrieksinstellingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Release date: 2014-05-14.

Misschien zelfs al 9 jaar oud.

 

Het lijkt van origine een Vestel scherm te zijn.

Over moeilijk opstarten is niets te vinden, je zal hem moeten openen en kijken of er elco's bol staan.

Je kan ook op zoek gaan naar de lijst met foutcodes, dat knipperen bij opstarten is een code die iets vertelt over wat er fout gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier kan je wellicht het schema vinden!

Op 3-7-2008 om 12:04, Steve zei:

19.08.2020

 

   Na het overstappen op glasvezel met nieuwe modem  is de inlog op de server.

 

  https://schematics.synology.me:5001
   user:        manuals
   passw:    servicemanuals

 

   Groeten Steve

 


 

  

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elco's gaan het waarschijnlijk niet zijn, want dan zou hij wel opstarten als hij warm is,

niet als hij een tijd heeft afgestaan, want dan koelt alles af en daalt de capaciteit van de slechte elco's.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, jeevanhoof zei:

Elco's gaan het waarschijnlijk niet zijn, want dan zou hij wel opstarten als hij warm is,

niet als hij een tijd heeft afgestaan, want dan koelt alles af en daalt de capaciteit van de slechte elco's.

 

mvg

 

 

Had ik zelf ook al bedacht, alleen, paar dagen geleden was het iets warmer daar, toen werkte herstarten gek genoeg wel een paar keer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...