Ga naar inhoud


Windows 10 en AOMEI Backupper probleem


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik steeds hetzelfde probleem met Windows 10 en AOMEI Backupper en ik weet niet hoe ik het moet oplossen.

Zie bijgaand plaatje :

Heeft iemand de gouden tip 🙂

 

image.thumb.jpeg.972cef1206ef541ee4aa94806d5b4ff8.jpeg

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


had dat ook omdat de opstart boot nog op oud systeem van win XP stond.heb het niet aangepast en gewoon acronis gebruikt

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Pluizebol zei:

Sinds kort heb ik steeds hetzelfde probleem met Windows 10 en AOMEI Backupper en ik weet niet hoe ik het moet oplossen.

Zie bijgaand plaatje :

Heeft iemand de gouden tip 🙂

 

image.thumb.jpeg.972cef1206ef541ee4aa94806d5b4ff8.jpeg

Het gaat fout op de Windows kernel, oudere versie AOMEI Backupper? Kijk hier eens naar https://www.ubackup.com/articles/kernel-security-check-failure-jkzbj.html 

 

https://www.thewindowsclub.com/0xc0000221-windows-10-kernel-is-missing-or-contains-errors

 

 

 

 

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, bellejt zei:

had dat ook omdat de opstart boot nog op oud systeem van win XP stond.heb het niet aangepast en gewoon acronis gebruikt

Hoe heb je kunnen zien dat de opstart boot nog op een oud systeem van win XP stond ?
En hoe zou je het eventueel aangepast kunnen hebben ?

 

Ik heb eigenlijk niks kunnen vinden en een ticket gestart bij AOMEI.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

https://www.aomeitech.com/forum/discussion/8223/backupper-error-when-restoring-ntoskrnl-exe

 

eerste reactie op de vraag is om een winpe op een bootable medium aan te maken

 

Er is een ticket gestart door AOMEI die de zaak blijkbaar goed aan het uitzoeken zijn.

Ik wacht effe af (maar ze reageren wel snel hoor).

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan iedereen en @bellejt

Eind goed al goed :

Aomei bestudeerde het probleem en kwam heel snel terug met het volgende :

 

 

"The problem is related to your environment. The WinPE created based on your environment can't boot successfully.

You can try to create/export a ampe.iso via Tools--Create Bootable Media witch checking "Download WinPE Creating Environmen...", and then put it to C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\7.3.1 to replace."

 

En dat werkte inderdaad perfect al weet ik nog steeds niet waarom die ampe.iso file op mijn systeem het plots niet meer deed.

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...