Ga naar inhoud


Geen signaal blauw beeld


hotkok377
Ga naar oplossing Opgelost door hotkok377,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

In de webinterface zit een screenshot mode, daarmee kan je foto's nemen van je scherm.

 

Op die manier kan je met je afstandsbediening in het menu komen en je resolutie opnieuw instellen.

 

image.png

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uren geleden, DeltaFM zei:

Het IP-adres moet je inderdaad hebben, mocht je dat niet hebben, kun je het dan niet via het modem achterhalen?

Hallo ik wil julle bedanken voor het oplossen van mijn probleem.

Het is me gelukt om mijn ip te achterhalen en het is mij ook gelukt om in de web interface tekomen en daar heb ik eindelijk mijn setting kunnen terug zetten en Jawel hij doet het weer.

Dus hartelijk bedankt voor jullie tijd en hulp👊👍👏

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

In de webinterface zit een screenshot mode, daarmee kan je foto's nemen van je scherm.

 

Op die manier kan je met je afstandsbediening in het menu komen en je resolutie opnieuw instellen.

 

image.png

 

Jij ook heel veel dank voor je tijd en advies want het is mij gelukt en zonder jullie was het mij nooit gelukt nogmaals bedankt 👏👍👊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar nu weet je nog steeds niet waarom je instellingen niet op 2160p kunnen, je hebt een 4K box en een 4K TV dus zou het moeten werken. Sluit die box is direct op de TV aan met een HDMI kabel en probeer het opnieuw. 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...