Ga naar inhoud


Geen signaal blauw beeld


hotkok377
Ga naar oplossing Opgelost door hotkok377,

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een vu zero Stb en het werkte prima, nu heb ik een 4k tv gekocht omdat het ook een 4k

Stb is. Bij het in stellen heb ik van 1080p naar de optie voor 4k gezet het begon met 24.....geloof ik gezet, toen ik op de groene knop drukte ging het beeld op blauw met de vermelding geen signaal. Nu kan ik niks meer ik kan niet meer in het menu komen, wat ik ook druk het blijft blauw. KAn iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 minuten geleden, DeltaFM zei:

Via de webinterface van de Zero zou het moeten lukken.

Sorry ik ben nieuw hier en begreep niet dat ik hier moest reageren. Eerstens bedank voor je reactie.

Maar moet ik dan niet een ip adres hebben van de box?zo ja waar vind ik het ,want ik kom er niet in en hij is verbonden met ethernet kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even iets anders, heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?

Niet elke kabel werkt bij een hogere resolutie.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, hotkok377 zei:

Hallo allemaal, ik heb een vu zero Stb en het werkte prima, nu heb ik een 4k tv gekocht omdat het ook een 4k

Stb is. Bij het in stellen heb ik van 1080p naar de optie voor 4k gezet het begon met 24.....geloof ik gezet, toen ik op de groene knop drukte ging het beeld op blauw met de vermelding geen signaal. Nu kan ik niks meer ik kan niet meer in het menu komen, wat ik ook druk het blijft blauw. KAn iemand mij helpen?

Zijn je kabels wel 4K?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing
1 uur terug, DeltaFM zei:

Het IP-adres moet je inderdaad hebben, mocht je dat niet hebben, kun je het dan niet via het modem achterhalen?

Sorry dat ik een beetje laat reageer maar dat komt doordat ik op Google door kreeg dat ik via een app genaamd Tether ik mischien er achter kon komen ,dus na het door krijgen hoe het werkte ik inderdaad mijn ip adres vond. Toen ik eindelijk via web interface mijn box zag ,is het niet 123 klaar en ik ben er nog niet uit hoe ik op de plek kom waar ik het kan terug draaien,en nog steeds niet .ik moet echt alles proberen om er te komen ook omdat ik niet precies weet waar het was en waar je dat kunt veranderen,dus ik ga morgen verder en hopelijk vind ik het. Maar heel erg bedankt dat je mij op het goede spoor hebt geleid. Nu met geduld en heel veel prutsen hoop ik dat ik eruit kom . nogmaals bedankt Groetjes Jeff

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Zijn je kabels wel 4K?

Ik zal morgen kijken of ik een 4k kabel kan vinden ,ik kijk via mijn versterker die Dolby Surround heeft en de kabel van de versterker is een snelle kabel ,het staat erop maar van mijn box naar de versterker is een gewone HDMI kabel dus als dat het probleem is dan ga ik dat eerst doen ,lijkt mij ook verstandig om te doen. Bedankt voor de goede tip.groeten Jeff

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, hotkok377 zei:

Ik zal morgen kijken of ik een 4k kabel kan vinden ,ik kijk via mijn versterker die Dolby Surround heeft en de kabel van de versterker is een snelle kabel ,het staat erop maar van mijn box naar de versterker is een gewone HDMI kabel dus als dat het probleem is dan ga ik dat eerst doen ,lijkt mij ook verstandig om te doen. Bedankt voor de goede tip.groeten Jeff

Ik kan natuurlijk ook eerst direkt kijken met de kabel die ik heb 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
38 minuten geleden, hotkok377 zei:

Ik zal morgen kijken of ik een 4k kabel kan vinden ,ik kijk via mijn versterker die Dolby Surround heeft en de kabel van de versterker is een snelle kabel

Is die versterker wel UHD/4K?

Sluit je ontvanger eens rechtstreeks aan op je tv!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ceesv zei:

Is die versterker wel UHD/4K?

En mijn versterker is en Denon en is zeker goed voor 4K dat was de bedoeling,ik heb 6 HDMI ingangen.en ik ga mijn box direct op de tv aansluiten, goede tip👍

Sluit je ontvanger eens rechtstreeks aan op je tv!

Hallo bedankt voor je hulp ,ik ben dat van plan met de snelle hd cabel die ik bij mijn versterker kreeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je probleem kan veroorzaakt worden door je instellingen van je Denon.

Wanneer de gebruikte ingang niet ingesteld staat op 4k gaat het ook fout.

 

Er is een workaround om je ontvanger terug te zetten op een lagere resolutie, met behulp van de webif van je computer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, ceesv zei:

Is die versterker wel UHD/4K?

Sluit je ontvanger eens rechtstreeks aan op je tv!

Mijn versterker is 4K en 8K en tot nu toe blijft mijn box blauw en geen signaal,ik ga nu via web interface kijken of ik wat kan doen, het is best ingewikkeld,voor mij tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...