Ga naar inhoud


Nieuwe outlook


Hansw

Aanbevolen berichten

In verband met een vraag van @Hansw;

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/contactpersonen-importeren-in-outlook-voor-windows-bb796340-b58a-46c1-90c7-b549b8f3c5f8

 

contactpersonen kun je importeren en of exporteren

dus ook met windows 10 mail <naar> outlook en andersom

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


boudeman ik gebruik ook al jaren thunderbird en pop 3 maar kan al maanden maar enkel mijn 2 provider mail adressen lezen .

Mijn gmail account maakt al maanden geen verbinding meer met gmail. Op het net en ook bij Thunderbird staan diverse oplossingen om met aouth en dergelijke dit op te lossen maar ik ben er nog steeds niet in geslaagd.

Dikwijls vul ik mijn spec's in bij thunderbird en steeds krijg ik een "deze account bestaat al"

Ik lees mijn gmail dan maar bij google of windows mail.

Problematisch ? Neen maar wel vervelend.😢

Hangt zeker samen met de vervelende pop up "inloggen  met google" en "doorgaan naar mozilla"

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @pirrewit  Indertijd zocht ik ook naar info hoe met gmail 2FA in te richten voor thunderbird.

Ik vond toen op het web in een discussiegroep een helder antwoord, dat ik gevolgd heb en dat succesvol bleek. De link naar de site heb ik niet meer, maar de tekst heb ik gecopieerd en volgt hieronder:

I got it working! Here's how, in details. It works both with Imap and POP3.
1.    First, make sure Thunderbird accepts cookies! Otherwise the OAuth2 authentication won't work:
Tools / Preferences / Privacy & Security / Web Content / Accept cookies from sites
2. Update your account so it uses OAuth2:
Tools / Account Settings / Select your account
•    On the main section of your account:
Outgoing Server (SMTP) / Edit SMTP server... / Security and Authentication / Authentication method: OAuth2
•    On the "Server settings" section of your account:
Security Settings / Authentication method: OAuth2
When Thunderbird will fetch messages for this account for the first time, a pop-up will show up. You enter your account username/password and click "Allow".

------------

Mocht je nog problemen hebben, laat het dan even weten, dan kunnen we in detail de settings nalopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ton schreef :

 

windows 365 personal abo neemt hoef je helemaal niets meer te doen

Ik ben een leek op computergebied , ik weet niet wat hiermee bedoelt  wordt 

Kan ik microsoft365 eenvoudig op mijn PC installeren zodat alles in 2024  automatisch gaat 

Ik wilde vandaag de nieuwe outlook proberen maar bij het 1e scherm krijg ik een melding bestaande contactpersonen worden niet gesynchroniseerd 

Betekent dit dat je dan je contactpersonen allemaal kwijt bent en weer opnieuw moet invoeren ,dat is niet gebruiksvriendelijk 

Ik wil nu voor de zekerheid de contactpersonen ( emailadressen ) in windows mail controleren voor het geval ik ze kwijt ben .

Nu moet je dat met  www.gmail.com doen en in het scherm eerst gmail adres opgeven ; maar ik gebruik helemaal geen emailadres met gmail , ik wil gewoon mijn bestaande emailadres blijven gebruiken .

 

Mvg Hans 

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit topic hebben bvb wanderer,Penthe,dutchanddrew,en boudeman ook Thunderbird betrokken in het outlook topic vermits alles zo wat op mekaar lijkt.

Mijn probleem heeft boudeman opgelost met zijn bijdrage, waarvoor hartelijk dank.

Mocht het nog nodig zijn stuur ik wel een pb naar boudeman.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

k wil mij aanmelden voor de gratis office :
Als ik mijn huidige emailadres ingeef krijg ik een melding dat deze al een account heeft
Als ik een ander email kies krijg ik het volgende :
Account maken

Je kunt je hier niet aanmelden met een e-mailadres voor werk of school. Gebruik een persoonlijk e-mailadres, zoals Gmail of Yahoo!, of maak een nieuw Outlook-e-mailadres.
Welk email adres moet ik nu opgeven

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...