Ga naar inhoud


Draagvermogen aanhanger verhogen


gerrit B

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik zij ook "met mijn rijbewijs".:).

 

Mijn rijbewijs is zelfs geldig t/m 2036.:)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, ceesv zei:

Vraag ook eens je boekhouder naar wat fiscaal wenselijk is.

Die grens is al bereikt voor dit jaar (door de aankoop van de machine die ik moet vervoeren) dus dat moet dan naar volgend jaar.

 

Maar als je het BE rijbewijs hebt gehaald voor 19 jan 2013 dan geldt het maximale gewicht geheel niet maar hangt er er vanaf hoe zwaar je auto mag trekken en waar de trekhaak geschikt voor is.

 

Quote

Heeft u het rijbewijs BE gehaald voor 19 januari 2013? Dan gelden voor u andere regels. U mag iedere aanhanger of oplegger gebruiken. Er is geen grens aan het lege gewicht + laadvermogen. Let wel op dat uw trekhaak het gewicht aan kan. Dit heet de maximale trekhaaklast. Die moet groter zijn dan wat de aanhanger met lading samen wegen. Hoe zwaar een aanhanger of oplegger voor uw auto mag zijn, vindt u op het kentekenbewijs van de auto. Of op de website van de RDW bij

dit komt van de site van de overheid.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aanhanger huren voor die paar keer tot volgend jaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...