Ga naar inhoud


Nieuwe Windows 11 instellingen / data overzetten van een Windows 10 laptop


Jürgen

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Jürgen zei:

Ja, ik heb het ook gelezen dat het te omzeilen is maar dan moet je toch wel enigszins goed in deze materie thuis zijn en dat is mijn zoon niet en ik heb op mijn leeftijd ook geen zin om straks alle mogelijke gevolgen op te lossen.

Ik veronderstel dat je de officiële installatie weet te omzeilen je dan problemen ondervind bij updates van Windows 11, toch?

 

Is er trouwens ergens een lijst van HP waarop je kunt controleren of de hardware geschikt is voor W11 of is het feit dat Windows update dit al afwijst.

Ik heb hier zo'n DELL pc op W11 gekregen door de SSD in een W11 capabele DELL te zetten en daar van W10 naar W11 te updaten. Na de update de SSD terug gezet

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat lukt niet altijd @Mojo als er teveel verschil is mbt de hardware kan dat ook goed fout gaan.

Maar ik heb het twee weken geleden ook met twee linux pc's gedaan, kwestie van geluk.

 

Overigens is het inderdaad jammer van bepaalde i7 en i5 Intel processoren, je dacht toch een goed apparaat te hebben gekocht.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Dat lukt niet altijd @Mojo als er teveel verschil is mbt de hardware kan dat ook goed fout gaan.

Maar ik heb het twee weken geleden ook met twee linux pc's gedaan, kwestie van geluk.

 

Overigens is het inderdaad jammer van bepaalde i7 en i5 Intel processoren, je dacht toch een goed apparaat te hebben gekocht.

 

Was voor een I7 6th gen geupdate naar W11 in een I3 8th gen.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...