Ga naar inhoud


Google Chrome "Link openen in new tabblad" werkt niet meer zoals vroeger


Pluizebol
Ga naar oplossing Opgelost door Penthe,

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, Pluizebol zei:

 

Yep, ik kon alles uit Chrome overnemen.

Maar ik hen nu toch Chrome terug als default browser ingesteld en Brave als alternatief behouden.

Waarom ben je teruggegaan? Puur uit nieuwsgierigheid.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist, Con zei:

Waarom ben je teruggegaan? Puur uit nieuwsgierigheid.

 

Geen speciale reden eigenlijk : ik gebruikte Chrome eigenlijk al 12-20 of meer jaren en ben er aan gehecht geraakt (beetje zoals Windows 10 zeker 😇).

Oude liefde roest niet 😄

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

al gezien, getest wordt hem niet.

Is de methode van je bank dan zo onbetrouwbaar dat je 3e party beveiliging toevoegd? Gelukkig hoef ik zulke stappen niet te ondernemen bij mijn bank, aangezien de gebruikte methode enkel door de gebruiker zelf gedaan kan worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Neen dat is niet onveilig maar dit is een privé sessie geworden met de browserbeveiliging voor online banking en daarmee kan er niets lekken via de browser en cookies.

Na een aantal malen dit soort berichtjes gelezen hebben (onderstaand een voorbeeld) is dat F-Secure niet echt iets voor mij zelf.

 

Capture.JPG.63017f52c609de7ee8a38d059c876918.JPG

 

Dit is een reden dat ik zelf niet zo snel aan 3e party beveiliging zal beginnen.

 

Maar ik denk dat we nu een beetje te ver afdwalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...