bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden ga eerst eens kijken of de ophanging nog wel recht aan de muur hangt want op de foto hangt die ferm schuin Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 3 minuten geleden, bellejt zei: ga eerst eens kijken of de ophanging nog wel recht aan de muur hangt want op de foto hangt die ferm schuin Dan heb je nog niet gekeken naar de graden instelling van de motor en schotel? 2 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Op 14-9-2025 om 12:41, ceesv zei: Verder is in alle topics aan je uitgelegd, je zal of iemand moeten vragen de boel weer op orde te brengen, of je in te lezen in alle antwoorden op je vragen die al aan de orde zijn geweest. We hebben je bij herhaling alle tips gegeven, meer kunnen we niet doen. En dagelijks de ontvanger spanningsloos maken is niet door ons aangegeven. je zou degene die jou de vorige keer heeft geholpen kunnen vragen of die opnieuw de zaak weer op de rails wil zetten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
BrunoVP Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 48 minuten geleden, Mojo zei: Dit is toch een foto van hoe de huidige setup erbij NU staat? Wees gerust. Niet meer gewijzigd.
BrunoVP Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 55 minuten geleden, bellejt zei: ga eerst eens kijken of de ophanging nog wel recht aan de muur hangt want op de foto hangt die ferm schuin Bekijk de gebouwen en daken alsook de bomen links op de achtergrond. Dan staan die ook allemaal schuin? Zal eerder de fotograaf geweest die scheef stond.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden ja ofwel is de foto slecht genomen ofwel als ik vergelijk hangt die ophangbuis aan de muur lekker schuin naar beneden.Vergeleken met het dak erachter Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 33 minuten geleden, BrunoVP zei: Wees gerust. Niet meer gewijzigd. Dan kan het nooit goed gewerkt hebben! Deze hoort op 51graden te staan En de schotel op zo'n 22 a 23 graden 1 uur geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
D-box Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 18 uren geleden, D-box zei: Beste kerel, Dat is niet goed voor je voeding; als je iedere avond je ontvanger van de stroom er afhaalt is dat funest! Vergeet ook niet dat je ontvanger je rotor via spanning van de coax aanstuurt. Ik zou eerst kijken of er bij jouw satelliet lijst alle satellieten die jij wilt ontvangen nog wel aangevinkt zijn. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Zojuist, D-box zei: Ik denk dat jij het beste naar Bruno kan gaan om te helpen 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
D-box Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur geleden, BrunoVP zei: Neen, staan er niet meer in. Door die autoscan uit te voeren is alles verloren gegaan. USALS opnieuw invoeren! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden https://www.luxsat.eu/handleidingen/Diseqc_motor/installatie_diseqc_motor.html Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
BrunoVP Geplaatst: 26 minuten geleden Auteur Geplaatst: 26 minuten geleden 3 minuten geleden, bellejt zei: ja ofwel is de foto slecht genomen ofwel als ik vergelijk hangt die ophangbuis aan de muur lekker schuin naar beneden.Vergeleken met het dak erachter Je hebt deels gelijk. Ben net gaan kijken. En ik zie dat er ankers deels uit de muur zijn gekomen. Nu eerlijk? Het metselwerk oogde al niet al te.best Barsten in het voegwerk en gescheurde bakstenen. Ik weet niet of ik het eventueel met chemische ankers zou kunnen oplossen. Wat betekent dat alles even van de muur moet. Dank om er mij attend op te maken. Nu wachten op rustiger weer.
bellejt Geplaatst: 20 minuten geleden Geplaatst: 20 minuten geleden (aangepast) chemische ankers is de oplossing en gebruik dezelfde gaten dan hoef je verder niks aan te passen als het gewerkt heeft. Wel goed laten uitdrogen 12 minuten geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
BrunoVP Geplaatst: 15 minuten geleden Auteur Geplaatst: 15 minuten geleden 3 minuten geleden, bellejt zei: chemische ankers is de oplossing en gebruik dezelfde gaten dan hoef je verder niks aan te passen als het gewerkt heeft. Wel goed laten uitdogen Zal ik zeker en vast doen.
Mojo Geplaatst: 6 minuten geleden Geplaatst: 6 minuten geleden 1 uur terug, bellejt zei: https://www.luxsat.eu/handleidingen/Diseqc_motor/installatie_diseqc_motor.html Toppertje. Deze was ik kwijt. Dank je voor het posten👍 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen