Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 14:13 Geplaatst: zaterdag om 14:13 Ik heb ook uit het raam gekeken en er was geen sneeuw. Daarna ben ik lekker gaan zwemmen. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
mereltje Geplaatst: maandag om 19:49 Geplaatst: maandag om 19:49 Op 3-1-2026 om 09:43, Tonskidutch zei: Op de trottoirs is het ook glad, ondanks nieuwe schoenen 😁 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 10:04 Geplaatst: gisteren om 10:04 Bordeelsluipers ?? 👀😎🫣 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
mereltje Geplaatst: gisteren om 14:46 Geplaatst: gisteren om 14:46 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Bordeelsluipers ?? 👀😎🫣 Die hebben ze niet in de zandbak ! 🤪 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 16:52 Geplaatst: gisteren om 16:52 2 uren geleden, mereltje zei: Die hebben ze niet in de zandbak ! 🤪 Huh….? In Dubai is prostitutie niet toegestaan. En toch is het de grootste hoerenkast ter wereld. 😂😂😎 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Mojo Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: En toch is het de grootste hoerenkast ter wereld. 😂😂😎 Pas op wat je schrijft hè. Wellicht lezen ze mee🤪 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen