Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) Ach ja….mopperen over de hoge prijzen op luchthavens? Ik was begin deze week uit eten in Dubai met zijn vijven en moest even omgerekend € 725 uitgeven incl. tip. Dus waar lullen we eigenlijk over ? 😂😂 Het verschil is echter met dat kleffe vreten van Burger King dat we in een 5 * sterren restaurant op een prime location in Dubai zaten. En het eten was toch net even wat beter dan in die vreetschuur op de luchthaven. En dat vind ik dan weer niet duur. 10 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout aanvulling Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden uh Heineken en ook nog truffel oil getverderrie man neem dan liever een paar bitterballen. The Time Machine Jean-Michel Jarre
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden p.s. ik blijf liever hongerig en neem NIKS dan zulks soort fast food rotzooi The Time Machine Jean-Michel Jarre
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 33 minuten geleden, Tonskidutch zei: uh Heineken en ook nog truffel oil getverderrie man neem dan liever een paar bitterballen. Nou TonSkyTVdutch….ik zal je zeggen, het was donders lekker. Ja…bitterballen horen bij een aperitief drankje. Dus vooraf. Daar ben ik uiteraard gek op maar dan heb ik eigenlijk geen honger meer voor wat er nog komen gaat. Dus ga je gourmet eten dan moet je geen bitterballen vooraf zitten te kanen. Truffelolie is een soort dressing. Niks mis mee. Heeft wel een krachtige smaak. Niet iets wat je over een kleffe hamburger van de Burger King flikkert. Stay delulu !
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ach ja….mopperen over de hoge prijzen op luchthavens? Ik was begin deze week uit eten in Dubai met zijn vijven en moest even omgerekend € 725 uitgeven incl. tip. Dus waar lullen we eigenlijk over ? 😂😂 Het verschil is echter met dat kleffe vreten van Burger King dat we in een 5 * sterren restaurant op een prime location in Dubai zaten. En het eten was toch net even wat beter dan in die vreetschuur op de luchthaven. En dat vind ik dan weer niet duur. Zoiets doe me altijd denken aan onze 1e keer in Tsjechië, waar ik betaalde voor een verrukkelijk veelgangen menu met wijn en 13 mensen (wij vijven plus vrienden en familie) in een luxe restaurant. Voor de jongste met koemelk-allergie werd een speciaal toetje gemaakt.Het was in 1991 en ik betaalde 75 gulden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Ja, dat waren tijden. 🤗 Stay delulu !
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Inderdaad. Met jonge kinderen en ondanks dat je zelf erg weinig geld had kon je zoiets doen.😎 De goedkoopste maaltijd was in Slowakije. Elf gulden voor 5 man, een uiterst simpele doch voedzame maaltijd. Iets van haluki of zo. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
moonchild Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ottoman steak voor 350 euro ????? Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Ja ! Dat was de normale Ottoman Steak. Dat was goedkoop want in dezelfde uitspanning kost de Golden Ottoman Steak 3,500 AED ( 850 €) The price of an Ottoman steak can vary, but typically ranges from around $20 to $68.99 per steak, or even higher for premium cuts like Golden Ottoman steak. For instance, the Golden Ottoman steak at Nusr-et Dubai can cost 3,500 AED 1 uur geleden aangepast door Drs. IJzerbout aanvulling Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen