Mathjanssen Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden Nou ik heb gelezen dat de Erp functie instellingen kunnen maken dat de USB geen stroom meer krijgt na uitschakelen van de pc. Ik heb via Youtube en Asrock gezocht maar ik kan deze optie in de Bios niet vinden, om dit aan te passen. Is wel vreemd 2 pc`s met het zelfde moederbord de een schakeld de Creative soundblaster G5 wel uit, de andere niet. Hier heb ik al wat tijd ingestoken om dit op te lossen maar dat lukt tot op heden niet.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden zijn het ook bij beiden de zelfde Bios versie ? Hot For Teacher Van Halen
Mathjanssen Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Nou er komt licht aan het einde van de tunnel. Net op beide pc`s in de bios geweest. 2 Pc`s 1 pc heet pc links en de ander heet pc rechts. PC links Asrock B365m Pro 4 -F biosversie P4.50 Pc rechts Asrock B365m Pro 4 bios versie L1.31 de bios versies zijn niet identiek en waarschijnlijk de moeder borden ook niet. Ik heb het moederbord in pc rechts enkele jaren geleden gekocht omdat het moederbord van Pc links super stabiel was. Is rond de invoering van Windows11 geweest. groet Math
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen