gerrithoogeveen Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Krijg de melding telnet not connected. Ipadres van de box staat goed. Misschien dat iemand mij even kan bellen en er doorheen kan loodsen want ik heb het hele zaakje op de hobbel bvd. 9 uren geleden aangepast door ceesv telefoon nummer verwijderd
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Wat voor image staat erop, eventueel eentje met een wachtwoord? My Precious Thing Llorca
gerrithoogeveen Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 46 minuten geleden, Tonskidutch zei: Wat voor image staat erop, eventueel eentje met een wachtwoord? Modem van de stroom gehad en ineens kreeg ik weer verbinding. Apart
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Tip zet er een switch tussen ! My Precious Thing Llorca
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden explanation zelfs als de router uitvalt hebben de apparaten in het thuisnetwerk (met een vast IP adres) contact met elkaar als ze allemaal verbonden zijn met een switch! My Precious Thing Llorca
Mimisiku Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Niet altijd! Ze gebruiken dezelfde gateway. Als die wegvalt komt er ook geen verbinding tot stand.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Alex1970 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Je hebt binnen hetzelfde netwerk geen gateway nodig. Er is alleen een kans dat als de DHCP-lease verloopt je apparaat geen IP-adres meer krijgt binnen hetzelfde subnet, dus ook onbereikbaar. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Hoe dan ook, zelfs een dhcp lease is niet de reden waarom @gerrithoogeveen na herstart van de router nu wel contact heeft. Het kan enkel aan die DNS liggen die ingesteld is. My Precious Thing Llorca
gerrithoogeveen Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik weet niet hoe het kan maar ik krijg weer verbinding, heb ook geen verstand van die rommel, Probleem opgelost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen