MrDish Geplaatst: maandag om 09:33 Geplaatst: maandag om 09:33 Hallo leden , Hoe zet ik meldingen op mijn X Cover pro uit . Berichten over ; zaak Dick Schoof en RTV Oost . Wordt een beetje simpel van die berichten Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 09:40 Moderator Geplaatst: maandag om 09:40 Je afmelden bij de bron. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: maandag om 09:55 Auteur Geplaatst: maandag om 09:55 13 minuten geleden, ceesv zei: Je afmelden bij de bron. Heb niks met mobieltjes ,en al zeker niet met Aanmelden..
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 09:58 Moderator Geplaatst: maandag om 09:58 Die meldingen die je krijgt worden verstuurd door een dienst waar jij je voor aangemeld hebt. Daar zal je die "levering" moeten stoppen. Staat er geen afzender bij die berichten? Op je telefoon kan je die berichten niet uitzetten, of je moet je telefoon uitschakelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 11:24 Geplaatst: maandag om 11:24 1 uur geleden, MrDish zei: Hallo leden , Hoe zet ik meldingen op mijn X Cover pro uit . Berichten over ; zaak Dick Schoof en RTV Oost . Wordt een beetje simpel van die berichten Mvg Lekker over-duidelijk allemaal. Hoe denk je dat ze uitgerekend jou hebben uitverkoren om die berichten te zenden? Krijg je dat via email of via een App? En dan zet je je verstand aan en ga nadenken hoe dat uitgezet zou moeten worden. Stay delulu !
MrDish Geplaatst: maandag om 15:06 Auteur Geplaatst: maandag om 15:06 foto zegt meer dan 1000 woorden . Dit zie en krijg ik op mijn mobiel.
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 15:10 Moderator Geplaatst: maandag om 15:10 5 uren geleden, ceesv zei: Staat er geen afzender bij die berichten? De afzender staat erbij, dus je daar afmelden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Thijs-Rallye Geplaatst: maandag om 16:30 Geplaatst: maandag om 16:30 Betreffende melding aanklikken en vasthouden, daarna moet het mogelijk zijn de meldingen permanent uit te schakelen. Wat ook helpt is niet overal op ja drukken als je op een webpagina komt op je mobiel.
Pionewbie Geplaatst: maandag om 19:19 Geplaatst: maandag om 19:19 Kijk ook eens bij "Instellingen" onder "Meldingen"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen