Tonskidutch Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) Probeer deze instelling eens... te vinden onder 14 uren geleden aangepast door Tonskidutch afbeelding The Lost Sky Jesca Hoop
kees321 Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Op 18-7-2025 om 14:09, kees321 zei: De Hans' kanalenlijst er af gooien dan maar, dat gebruik ik toch al niet echt zo veel, veel werkt ook niet eigenlijk. 12 uren geleden, Alex1970 zei: Zolang niemand een melding doet wat er niet werkt, gaan die zenders het ook niet doen. Dat is zo, maar alles wat (even (?) ) niet werkt gaan melden is onbegonnen. 12 uren geleden, Alex1970 zei: KanalenlijstHans@gmail.com Zeker, ik had al meerdere malen een prettig contact. 12 uren geleden, Alex1970 zei: Er wordt dagelijks door meerderen gewerkt aan de lijst, maar afhankelijk van input van gebruikers. Eens en het is heel mooi dat het allemaal beschikbaar is.
kees321 Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Probeer deze instelling eens... Kan ik doen, ik heb er tegenwoordig ook een VTI ontvanger bij maar daar ben ik nog niet zo bekend mee, nogal wennen zeg maar. Normaal gebruiken we OpenPli Of is deze instelling er ook op OpenPli ? 9 uren geleden aangepast door kees321
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen