Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kreeg vanmorgen een mail waarin dit wordt aangekondigd.

Geacht Prime-lid,

Vandaag informeren we je over een aankomende wijziging in je Prime Video-ervaring. Vanaf 26 augustus 2025 bevatten Prime Video-films en -series advertenties in beperkte mate. Hierdoor kunnen we niet alleen blijven investeren in content die jij als lid zo waardeert, maar die investeringen ook verder uitbreiden over een langere tijd. Je hoeft niets te doen en er verandert niets aan de huidige prijs van je Prime-lidmaatschap. We bieden daarnaast een nieuwe advertentievrije optie aan voor slechts €2,99 extra per maand*, waarvoor je je vanaf 26 augustus 2025 kunt aanmelden.

Verder blijft je Prime-lidmaatschap ongewijzigd. Als Prime-lid blijf je gewoon genieten van vele voordelen op het gebied van shopping, kortingen en entertainment:

Geplaatst:

is dit voor Nederland of belgie of voor beiden ???

en is een jaar abbo nog geldend met de aangenomen overeenkomst van het begin van jaar abbo of start dit ook voor de lopende jaar abbo of pas na je jaar abbo verlopen is???

heb een jaar abbo tot in 2026 en wil geen reclame boodschappen krijgen bij het kijken van films en series.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Volgens schrijven van Amazon is dit voor Nederland geldig.

In de kleine lettertjes zal wel iets staan dat ze dit kunnen aanpassen aan het abonnement en door de prijs niet aan te passen is er geen reden om je lopende abonnement te kunnen beëindigen. 

Van België heb ik geen gegevens (overigens Duitsland heeft al sinds 2024 reclame). 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

• Moderator
Geplaatst:

Het is een verkapte prijsverhoging.

Wil je de huidige dienstverlening behouden dien je € 2,99 per maand meer te betalen.

De effectiviteit van die reclameboodschappen is ook minimaal.

Ik kijk veel Youtube, met tegenwordig alleen maar reclame.

Die boodschap komt niet over, het enige waar je naar kijkt is de timer onder in het beeld wanneer je de reclame kan wegklikken.

Waar de reclame over ging, dat blijft niet hangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zo langzamerhand kun je niks meer zien zonder reclames 

Voor mij een reden om na te denken over een opzegging.

Niet vanwege de prijs maar omdat ik geen reclames wil zien en daar ook niet voor wens te betalen.

Geplaatst: (aangepast)
7 uren geleden, ceesv zei:

Ik kijk veel Youtube, met tegenwordig alleen maar reclame.

Die boodschap komt niet over, het enige waar je naar kijkt is de timer onder in het beeld wanneer je de reclame kan wegklikken.

Waar de reclame over ging, dat blijft niet hangen.

Ik kijk ook veel op Youtube (op m'n laptop) en krijg echt nooit reclame. Ik log daar niet in en reageer ook niet. Gebruik Firefox met uBlockorigin.

P.S.: Sommige vloggers/kanalen hebben af en toe wel een reclameblokje van een min of meer vaste sponsor. Die spoel ik dan even door.

aangepast door Zunigkyk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen