Portuuno Geplaatst: gisteren om 10:56 Geplaatst: gisteren om 10:56 Sinds de laatste update 15.0.04 in mijn Vu+ Solo 4K heb ik geen mogelijkheid om zenders, signaalzoeker etc. in het menu te bereiken.. Wie biedt hulp svp?
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:07 Geplaatst: gisteren om 11:07 https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Kanalsuche de signaalzoeker is een applicatie plugin, dus menu, applicaties, signaalzoeker Liberty Anette Askvik
Portuuno Geplaatst: gisteren om 11:21 Auteur Geplaatst: gisteren om 11:21 Ben vergeten te melden maar het is VTi. Je aangedragen hulp werkt niet helaas.
Mojo Geplaatst: gisteren om 11:25 Geplaatst: gisteren om 11:25 29 minuten geleden, Portuuno zei: Sinds de laatste update 15.0.04 in mijn Vu+ Solo 4K Windows update?? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Portuuno Geplaatst: gisteren om 11:27 Auteur Geplaatst: gisteren om 11:27 (aangepast) VTi datum 16-07-2025 gisteren om 11:32 aangepast door Portuuno 1
bellejt Geplaatst: gisteren om 13:35 Geplaatst: gisteren om 13:35 beter image kiezen waar alles standaard inzit Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Portuuno Geplaatst: gisteren om 13:42 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:42 VTi image voldeed prima tot 16-07-2025
Portuuno Geplaatst: gisteren om 13:48 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:48 Welk image stel je voor bellejt?
bellejt Geplaatst: gisteren om 13:52 Geplaatst: gisteren om 13:52 neem openvix want daar zitten veel dingen standaard in en heb je geen app nodig. Neem wel de juiste voor je box Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Portuuno Geplaatst: gisteren om 15:39 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:39 Ola Tonskidutch, Ik ben al op leeftijd maar kun je svp VTi 15.0.04 repareren? Alles werkte perfect voordat de nieuwe update kwam.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 17:09 Moderator Geplaatst: gisteren om 17:09 Terug gaan naar de vorige versie geen optie? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden VTI 15.0.0.4 werkt gewoon en alleen jij bent die enkeling welke er problemen mee heeft m.b.t. de zenders en signalmeter. Lees maar in alle andere fora. Repareren is feitelijk nogmaals flashen het VTI Image per USB stick en voorafgaand daaraan je configuratie even backuppen naar de pC. p.s. de oscam config... Liberty Anette Askvik
Portuuno Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden ceesv, hoe ga ik terug met de updates. Heb al geprobeerd met een vroegere update ( op tv), maar dat werkt niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden 43 minuten geleden, Portuuno zei: ceesv, hoe ga ik terug met de updates. https://vuplus-support.org/wbb4/vtisoftware/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen