Alventali Geplaatst: gisteren om 10:06 Geplaatst: gisteren om 10:06 Voor een betere service van de Mediamarkt moet je in Duitsland zijn. Daar zit nogal een groot verschil tussen de Nederlandse en de Duitse tak. Althans dat is mijn persoonlijke ervaring. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 10:08 Geplaatst: gisteren om 10:08 Het laatste ding dat ik bij MediaMarkt online heb gekocht toen ik in Duitsland was was een glasvezel modem. Dat was met afstand het goedkoopste bij MediaMarkt. Bij de Telekom moest het € 59 kosten, bij Amazon € 49 en bij MediaMarkt € 32,50 inkl. verzenden. Dus dan kan je raden waar ik het besteld had. Technisch gezien heb ik mezelf raad gegeven en had geen verdere hulp van zo’n schooljong nodig. Stay delulu !
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 10:12 Geplaatst: gisteren om 10:12 3 minuten geleden, Alventali zei: Voor een betere service van de Mediamarkt moet je in Duitsland zijn. Daar zit nogal een groot verschil tussen de Nederlandse en de Duitse tak. Althans dat is mijn persoonlijke ervaring. Dat is mij ook al vaker opgevallen. De MediaMarkt heeft het in Duitsland ook veel drukker en lange rijen bij Klantenservice om online bestellingen op te halen. In Oldenburg valt me dat steeds weer op als ik daar kom. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen