skippie1770 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Hallo, ik ga een nieuwe schotel installeren met 1 LNB gericht naar 23.5E voor mijn VU+ Ultimo 4k. Graag zou ik weten (gebruik makend van de 2 DVB s2 tuners) welke LNB en hoe de connectie naar de 2 tuners het best rendeert. Hartelijk dank voor jullie antwoorden. 4 uren geleden aangepast door skippie1770 Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden met 2 aansluitkabels en twin LNB Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
skippie1770 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 1 uur terug, bellejt zei: met 2 aansluitkabels en twin LNB Dus geen switches ? En hoe zijn de settings in de vu+ ? 3 uren geleden aangepast door skippie1770 Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden als je maar 1 sat positie hebt zijn er geen switches nodig.Gewoon twin lnb met 2 kabels naar tuner ingangen en instellen als single in box Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
skippie1770 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Hartelijk dank. 1 Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen